Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Allå en gryte dere bare bruker til poteter og kun til det bruket? Vi har ikke det, bruker alltid en spesiell gryte til poteter for har bare en som ikke er svart, og føler ikke for å bruke svarte gryter til potetkoking.. Men bruker den også til andre ting..Som ris, spagetti osv.. Kunne egentlig tenkt meg en gryte til bare potet koking.. Men har egentlig ikke plass til flere gryter i gryteskapet..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 husker at freldrene mine brukte det, men jeg har aldri skjønt poenget jeg da....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2008 Ja husker også at foreldrene mine hadde det. Er vel derfra jeg tenker den tanken.. Og deres gryte syntes jeg var så ekkel at den ville liksom aldri blitt brukt til andre ting. Men den va nok veldig gammel og blitt kokt poteter i mange mange år.. Så da tenker jeg jo at hvis det kommer slikt ekkelt belegg når en koker poteter hadde det kanskje vært greit med en egen gryte.??
blond Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Belegget går fort vekk om du bruker svampeskrubb på gryten.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Nei, vi har ikke det. Foreldrene mine har det. Kanskje det er noe med det siden jeg ser flere av våre foreldre har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå