Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Tenkte å kjøpe dukke til frøken fjoll i "storesøstergave" + litt babyutstyr slik at hun kan ha sin egen lille baby å stelle når lillesøsteren kommer. Ser at babyborn har blitt litt mer fancy nå enn da jeg var liten hehe vil en på 2,5 år skjønne hele greia med mating osv? eller vil det bare bli søl tror dere? Noen som har denne dukken til toåringen sin? eller har tips om en annen en?
Mille** Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg syns baby born er så stive og uhåndterlige, jenta mi på 3 år har fått en som heter new born baby. Den er myk, lager sugelyder når den får flaske, prater litt og gråter. Tror mat og påfølgende bæsjing med baby born blir gris for ei på 2,5 år ja. ;o)
Kanutten83 Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har forgjengeren til babyborn og niesa mi har elsket den siden hun var litt over 1 1/2 år, kledd av og på, skiftet bleie, gitt flaske, gått tur og hele pakka:) Den er like stas nå som hun er 3 1/2 år:) Ang. maten som følger med så kan det nok bli litt søl, men det kan du jo bare gjemme til hun blir litt større:)
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Ja jeg også synes den er litt stiv, men jeg husker jo at jeg syntes min var veldig veldig stas når jeg var liten så jeg vet ikke omd et gjør noe? Vil ha en dukke som hun kan gi flaske og skifte bleie på hvertfall, hun er så inderlig opptatt av å mate babyer om dagen hehe Takk for innspill dere, kan se for meg at det vil bli litt grisete med den maten jeg også
Mom2Two Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Har ei på snart 3.5 år. De matgreiene har vi bare lagt bort;o) Ellers er jeg enig med en lenger oppe. Baby newborn eller hva den heter med myk kropp, fikk hun til jul da hun var 2 år. Den leker hun nesten mer med enn babyborn. Ville gått for den jeg. Mer passende i størrelse osv.
Mom2Two Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Tror de selger mye greier og utstyr til begge dukkene, men vi har ikke så mye utenom egentlig. Mamma har strikket og sydd masse klær, så har hun en dukkeseng, og mamma har sydd en bærebag. Mer enn nok egentlig. Men det går jo an å ønske litt sånn utstyr og slikt til jul etc. Når har du termin forresten?
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 Ja vi tenkte vi skulle gjøre det hun trenger jo ikke så mye, har dukkevogn så tenkte å kjøpe et lite bilsete eller noe i den duren.. Har termin 5 november
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 6. oktober 2008 #9 Skrevet 6. oktober 2008 snuppa her har også ulike typer dukker, både new born baby med myk kropp og babyborn... er babyborn som er mest populær og som alltid er med som "babyen" hennes uansett. jeg syns det er greit å ha en type egntlig for da kan man samle på klær og utstyr etterhvert så nå går vi bare for babyborn. hun er 4 år nå men har hatt alle dukkene i alle fall et par år... hun gjør alt "bare på liksom" med dukka, spiser ikke eller sånn på ordentlig enda...
Krusemynthe Skrevet 6. oktober 2008 #10 Skrevet 6. oktober 2008 Min erfaring med babyborn: De er kjempepoppis (her i huset). De skal være ganske store før de fikser det grøt-greiene, for det som ikke kommer ut blir igjen inni dukken og stivner/tetter systemet. Klær og utstyr er DYRT!!! (jenta mi fikk til sin dukke en gang en strømpebukse og et par sokker i en pakning, og det hadde kostet 129,-) - ofte billigere å kjøpe ekte babytøy. ..men det finnes mange dukker i den størrelsen, og det er mulig å få tak i billigere dukketøy som egentlig er til en annen dukke. Men...de er ikke gamle før de skjønner merke-profileringen og helst vil ha det med "riktig" logo (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå