Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Hei. Velger å være anonym for min egen del, da jeg tror at folk kan tolke dette innlegget feil :/ jeg er hjemme med en liten tass, ble gravid utenom planene. nå sitter jeg her, ikke har jeg bhg plass eller mulighet for å jobbe noe særlig. Er det noen mulighet for at jeg kan motta fødselstipend fra lånekassen? og hvorfan går jeg frem for å søke meg inn på skole, nå som søknadsfristen er over og 1.termin er i gang. terminen min er foreløpig juni 09. takk, hilsen en litt pengefortvilet mamma
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Tromsøstudent har ikke vært innom sidene her siden mai, så derfor regner jeg ikke med han kommer til å svare deg. Jeg tror du er for seint ute til å kunne greie å studere i 6mnd før fødselen. Du kan jo ringe rundt til NKI, BI Nettstudie pluss andre nettstudier for å høre om du kan begynne nå. Får du plass noen sted sånn at du kan ta eksamen til jul, så greier du den 6mnd regelen. Dersom du ikke begynner studier før i januar, får du bare 5mnd studie før termin. Og da har du ikke rett på fødselstipend. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå