Gå til innhold

Hvilken type bæremeis anbefaler dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

En som er god for ryggem, plass til oppbevaring og veldig god for barnet:)

Håper noen har tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat kjøpt en Norrøna bæremeispå sport1. Har ikke fått prøvd den enda, men den virker meget bra!

De i butikken anbefalte den fremfor Bergans sin! Den er god å ha på ryggen, stort rom til å ha ting i, kan ta ut en del når snuppa blir større, mm. Kostet ca.2000kr.

Skrevet

Er forresten med nakke-støtte for babyen også en del andre finesser.

Skrevet

Vi er på utkikk selv, men har nesten bestemt oss:-) Har mange venner som er veldig fornøyde med Little Life. Har helt regntrekk, nakkestøtte hvis de skal sove, ekstra sekk utenpå (som kan tas av) og ryggen kan justeres hvis det er stor høydeforskjell på de som skal bære. Er av de litt dyrere (2500-3000), men vi håper å få brukt den en del. Er av og til å få kjøpt billigere på Finn.no, men der har det vært mest Norrøna-meiser når jeg har kikket i det siste.

Skrevet

Kjøper dere Manduc bæreele, trenger dere ikke meis. De kan brukes frem til barnet er 20 kg, og er veldig behagelig for den som bærer. Selene kan krysses på ryggen om ønskelig, og barnet kan bæres foran på magen, på hoften eller på ryggen. Jeg kjøpte min på lotusbarn.no og der kan dere også lese litt mer om selen. Jeg anbefaler i alle fall denne på det varmeste :o)

Skrevet

Manduca mente jeg :o) Men jeg så ikke at du ønsker lagrinsplass også, og det er det dårlig med på Manducaen... :)

Skrevet

Her har vi Norrøna, å vi e kjempefornøyd. Prøvde Bergans sin åsså, men lillingen satt mye bedre i Norrøna sin. Dessuten ligg den godt på hofta, så den e bra for ongen og deg sjøl. Å e ikke så stor å frakte med Har stort lagringsrom under. Ser ikke stor ut, men vi får plass til stor liters termos, bleie, våtservietta, leka, klær osv osv. Masse!:) Vi e imponert! Det eneste minuset, e jo at det ikke e regntrekk, men det trekket som va på Bergans sitt va no helt idiotisk uansett så da har vi heller regnklær på:)

Skrevet

Eg vil anbefale deg aa kikke paa andre baereseler ogsaa, f eks manduca, ergo e.l Disse kan du bruke fra fodsel (trenger ikke vente til babyen kan sitte) til barnet er 3-4 aar og du kan baere paa magen, paa hoften og paa ryggen. Siden barnet sitter saa tett inntil deg kan du baere i timesvis uten aa bli sliten, dessuten er de mindre og lettere enn en baeremeis. Iallefall ergo kan du faa kjopt med veske eller sekk til som du fester utenoaa selen igjen. Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...