stoltmammatilenjente Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Vi har akkurat kjøpt inn noen glass med Fruktpurè på glass, men er usikker på om det skal serveres varmt? Det står jo at når den først er åpnet så kan den oppbevares i kjøleskapet inntil en uke. Må jeg varme den opp etter at den har stått i kjøleskapet?
1baby,og 1 spire Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Har hent at jeg har lunket litt på det, eller bare latt det blitt litt rom temperert før hun skal spise det.Spesielt i begynnelsen. Nå er hun 6 1/2 måned. Hun tar det kaldt men liker det best når det er litt varmere en i kjøleskapet. Men husk at du ikke varmer mere en det hun spiser. Mat skal aldri varmes opp flere ganger
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har aldri varmet opp fruktpure. Gutten spiser det kjøleskapskaldt eller romtemperert.
Helann og lillebror Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Jenta mi på 7 mndr liker ikke kald mat, så jeg varmer alltid fruktmos også. Men hvis din liker det kaldt, er jo det mye mer lettvint hvis dere f.eks er ute en dag!
2hærligegutter Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Man MÅ ikke varme det, men hvis du gjør det, husk å ta det over i noe annet først, vis ikke du skal gi henne hele glasset da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå