Gå til innhold

Har dere gjort det offisielt nå?


Kickie

Anbefalte innlegg

Har dere fortalt verden at dere er gravid nå?

 

Jeg er nå inne i min 13. uke, og jeg vet ikke helt når jeg ønsker å gjøre det offisielt.

Da jeg først fant ut jeg var gravid hadde jeg lyst å fortelle hele verden det med en gang, men en venninne og min kjære fikk meg fra det. Og nå som det er "lov" å fortelle, synes jeg egentlig det er ganske greit at ikke alle vet det.

Jeg har fortalt det til alle nære venner og til familien, men synes til tider det blir litt mye barneprat. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på tidlig UL i dag og alt så bra ut!! ;)

Så no har ikke vi tenkt å holde det hemmelig lengre, selvom jeg bare er 11+3, men tenker litt som deg også, at det er greit at ikke alle vet, så kommer ikke til å annonsere det på facebook... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte det til barna og foreldrene våre da jeg var 13 uker, nå er jeg 14, høstferien er over og nyheten spredd m barna på skolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja leeenge siden :) Bare en uke etter jeg fant det ut selv så visste hele familien det.. Jeg tenkte som så at jeg ville dele det med en gang med alle som jeg likevel ville ha delt det med om det skulle gå ille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det til mamma i helga, heldigvis fått den biten ut av verden. Var ikke farlig en gang :D

 

Har ikke sakt noe på jobben enda, men må nok snart siden det begynner å bli synlig her.

Tenker jeg skal si det til venninne nr to i dag?? ......-hvis jeg tør. Prøvde forrige uke, men fikk ikke frem de ordene gitt. hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det i uke 11 bl.a. pga oppkast og kvalme så jeg regnet med at mine kolleger ante ugler i mosen. Har en flott sjef og støttende kolleger! Kan bli litt mye baby prat, men vet det er for å være støttende. Dessuten er det lov å skifte tema;) Kos deg fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er 13+3 idag,og bare min kjære og ei god venninde (som selv er gravid) vet det (godt å ha en likesinnet å snakke med.:)).

Tenkte å overraske mamma med å ta henne med på ul (har spurt om hun kan være med til byen å passe jr mens jeg skal på kurs),da min kjære ikke har anledning.

De andre skal få ul-bilde på mms tenker jeg:)

Synes det er greit å vente med å si det,blir jo så lang ventetid for alle hvis ikke..

Sa det da vi var ca tre mnd med storebror da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...