Gå til innhold

Ford Focus (ikke stv) og barnevogn....

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til barnevogn(er) som går i bagasjerommet på en slik bil??? eller lignende biler.. ...ikke lyst å bytte bil, men Simo kombi + duo og Emmaljunga sin duovogn går ikke inn... mangler noen få cm i høyden øverst siden baksetet skrår litt bakover...

Men det må jo også være en bra barnevogn som passer til ett vinterbarn født i kalde januar.... drøyer i det lengste med bilbytte...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138843489-ford-focus-ikke-stv-og-barnevogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vil gjerne tipse, men må vite hva slags focus sedan det er.. kom en i 1998 og nå en ny focus i 2005, deretter en splitter ny type i 2007.. forskjell på disse da jeg har jobbet hos en ford forhandler så har fått godt innblikk i disse som familiebiler.. vet de vognene kan være i det litt største laget, på tanke med høyden som du nevner.. uansett vet jeg at de to siste modellene er ganske like i bagasje str, men den første typen er en god del mindre og da ville jeg heller vurdert bil bytte, evt. trålt rundt etter en god mindre vogn. Vi har heller ikke den største bilen med mindre vi finner en stv før tiden kommer for at minsten vil ut:) så jeg og ser etter en god vogn som vi også kan få med i bilen, ellers er vitsen med vognen nesten ute.. heh.. kan være et dilemma...

Det er en 1999 mod - 1,6 Trend jeg har........

Ville liksom ha en god vogn siden det er en vinterbaby - men vet jo av erfaring at det bare er 5-6 mnd før dypvogn er liten vits i.... (har visst nysgjerrige barn jeg - som heller vil opp og kikke... he he.....)

er den mindre typen dette.. tror du bør prøve de nevnte typene ovenfor...ellers er det ikke annet å gjøre enn å selle, selv om det ikke er selgers marked hverken med hus ell bil for dagen:-/ men må man så må man.. jeg også ser som deg etter en GOD vogn..men mange må desverre bytte bil og i meste fall bolig for å tilpasse barnet/barna som kommer... hmm.. ville reist til en butikk som selger vogner og få illusterert i forhold til bilen om de forskjellige interessante vognene passer.. hvis ikke er det ikke annet å gjøre enn å bytte til noe større..med all respekt er det ikke den største familiebilen:-P men lykke til :)

Hei!

Jeg har en slik ford, og har bestemt meg for ikke å selge! Det er en utrolig bra og sikker bil. 99 modellen av den typen har 4 stjerner i ncap-testen.

Vi har derfor kjøpt tfk joggster twist! og foreløpig mener vi at det er den ultimate løsningen for oss.. ihvertfall etter å ha tenkt mye fram og tilbake

:)

Sjekk den ut på barnas hus!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...