Gå til innhold

Milde himmel.....Jeg er igang igjen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var ikke helt planlagt, men det har dukket opp en donor i Finland som er klar for og starte på medisiner I DAG!!!?

Er enda litt i sjokk:) Veldig skjelven og veldig glad:):)))

Hadde håpet og være i gang før jul engang....

SÅ istedetfor og ta overgangsalder-medisinen min dag (Trisekvens) har jeg svelget min første Progynova-tablett:)))

Uttak hos donor vil være helt i slutten av oktober (27.-29.)

Hurra:))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint å ikke måtte vente i evigheter på neste forsøk - heldig du er!

LYKKE til :)

Skrevet

Da får vi forsøk på likt !

Fantastisk !

Beste nyheten på lenge :o)

Grattis snuppa-du er i gang igjen !

Klemmer !

Skrevet

Nå ble jeg super glad på dine vegne, dette var jo supre nyheter!!!! Jeg krysser fingre, tær og alt som er for deg!!!!!!!!! Stor klem fra meg..

Skrevet

Hjelpe meg for en fart det er på dg da, må nesten le litt:) Du må ha masse lykke til nå Frøya

Skrevet

Åhh, så kjekt. Ingenting er bedre enn at ting går fortere enn planlagt i denne bransjen. Håper dette er gullegget da :-)

Masse lykke til :)

Skrevet

Oi oi... her skjer det saker ja :)

Kanskje det er sånn som skal til for at det skal klaffe :) Ikke planlegge for lenge, bare kaste seg ut i det :)

Lykke til!!!

Skrevet

Hei Frøya :o)

Jeg skrev et innlegg til ned på siden her for noen dager siden, men skjønner at du har tatt deg noen dager med Bim-pause... Uansett er det helt suuuupert at du er i gang igjen så raskt!! Det får jo tankene over på den positive siden igjen med en gang :o)) Kan virkelig ikke skjønne annet enn at det Må klaffe nå etter alle nedturene. Håper og tror på deg jeg iallefall :)))

Stor klem :)

Skrevet

Tusen takk, jenter:)))

Dette var overhode ikke planlagt, og jeg er enda litt i sjokk. Hadde ikke ventet og komme i gang såååå raskt. Men men, jeg klager ikke over og være i gang igjen. Her er det bare og henge på når det går litt fort i svingene:))

Mumrikken kjære jeg skal finne innlegget du har vært så snill og skrive til meg:) Jeg har ikke vært noe særlig her etter at forsøket endte negativt.

Vilsågjerne snuppa mi; denne gangen skal det klaffe:))) Vi skal gå sammen herfra nå!!

Stor klem

Skrevet

Det er så herlig å høre at du er i gang igjen, opp på ehsten og ikke lar deg stoppe! Hell og lykke, det skjer når man minst venter det sies det og dette kom jo som en overraskelse. veldig spent på å få høre resten!

Skrevet

Så godt å høre! Har fulgt litt med deg selv om jeg ikke er så aktiv her. Spennende uker fremover! Ønsker deg alt godt :-)

Skrevet

Tusen takk, CathyS og Loop:))) Jeg begynner og komme meg av sjokket nå, og gleder meg stort til og reise til Finland igjen:)) Håper donor har mange kanongode egg til oss:)))

Skrevet

Hei på deg Frøya.

Har ikke vært her på lenge..... Så synd å høre om siste negative. Det må jo bli vår tur snart. Satte tilbake ett fryseegg 7/10, så her er spenningen på topp. Denne gangen har jeg naturlig syklus, så jeg slipper heldigvis progynova. Første gang vi prøver dette, etter alt annet er prøvd føler jeg. Så nå må det bli, nå er det min tur igjen.

Skal krysse alt for deg og meg!!!!

xxx

Skrevet

Hei Frøya,

så fantastisk at dere fikk det til så raskt igjen:) Er bare noen uker til nå da! Blir spennende. Vi er selv i gang igjen i uke 47. Så det ble ikke så mye venting her heller heldigvis.

Er det samme donor dere hadde sist i Finland?

Klem

Skrevet

Hei Tellefanten og Mille:)))

Så koselig og høre fra dere:)))

Hvordan går det med rugingen, Tellefanten?? Har du en god følelse? :)

Ønsker deg masse masse lykke til!! Nå må det da være din tur!!

Så flott og høre at du også snart er igang igjen, Mille:))

Veldig trist at det endte som det gjorde sist gang, men denne gangen fester seg spiren seg ordentlig, og blir hos deg i mange mnd fremover.

Donoren er ikke den samme, nei. Hun vi skal ha nå har vært donor tidl, men ikke for oss. Blir spennende:))

Klem klem

Skrevet

Rugingen går fint. Har hatt en god følelse hele tiden, har vært helt sikker på at denne gangen blir det. Den følelsen forsvant igår og nå prøver jeg så godt jeg kan og ikke tenke negativt. Bare tiden vil vise så det er vel bare å smøre seg med ei uke til.

Det blir spennende for deg og nå fremover, masse lykke til. Følger med deg selv om jeg ikke alltid skriver.

xxx

Skrevet

Aah Froya,, har ikke vaert innom paa en god stund..Kjipt aa se at det ikke funket sist gang... Men, godt aa se at de har funnet nok en donor.. Synes du har saa utrolig bra paagangsmot!! Misunner deg det litt altsaa...

Haaper alt gaar bra med deg.

Sender deg uansett en stoooor klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...