c.s. Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Lille Adrian er 6 og en halv mnd og vi har begynt aa prove aa gi han fast fode, men han liker ingenting! har provd med grot-vellinger og fruktpureer, og en blanding av begge deler, men han vil ikke ha noe! Ikke en halv t-skje engang. Han vaakner ca 4-5 ganger paa natten for aa bli ammet... Er det noen som kan gi raad? Skal jeg bare vente? Takker for raad!
mammarettogslett Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 du må bare være tålmodig..eneste rådet jeg har.. vi har holdt på i snart to mnd og hun er fortsatt ikke intr..får i henne litt nå, men ikke særlig mye. vi prøvde nattavvenning og hun ble mer sulten på dagen, men ikke på grøt hehe.. det løsner nok snart!lykke til!
RødRev Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Jepp, sånn hadde vi det også helt i begynnelsen. Jeg måtte legge innføring av fast føde på is en stund, fordi småtten er atopiker og ble veldig rød i ansiktet av maten. Da jeg begynte igjen var han drøyt seks mnd, og plutselig gikk maten ned på høykant!! Tror at han rett og slett var klar for det på en helt annen måte! Det er fryktelig vanskelig å være tålmodig, spesielt når du ammer flere ganger om natten, men tro meg: det vil gå seg til!! Du ser jo aldri ungdommer i konfirmasjonsalder sitte å patte på moren sin, hehe
lille sprelle Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 ingen stor interesse her i gården heller, men hun sover 6-9 timer hver natt, så jeg skal ikke klage. Tålmodighet er det viktigste tror jeg. Vær fornøyd med en skje eller to av gangen. ha du prøvd å gi velling og grøt på flaske? Velling fungerer ganske bra og grøt innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå