Gå til innhold

Magekrampe uten blødninger i uke 11

Tigerlily79

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde i går morges noen veldige kramper i magen. Det begynte med litt murringer da jeg våkna, og så kom det noen veldige kramper nederst i magen. Det varte i ca 2 timer Hver "krampe varte i ca 20-30 sekunder, men etter at jeg gikk på do, ble det mye bedre. Bare litt øm i magen resten av dagen.

Det har fortsatt ikke kommet noe blod. Noen som har opplevd dette? Kan det rett og slett bare være litt ekstra kraftig mageknip, siden jeg ble bedre etter å ha vært på do? Håper jo at det har en sammenheng med det, og at det ikke er noe galt med spira. (Var 11+2 i går)

Dere som har hadd SA/MA. Har noe lignende skjedd dere? Altså at dere har hatt magekramper i et par timer, så har det gått over, og det har ikke kommet noe blod (i hvert fall ikke 24 timer etter at det ga seg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du velger rette sidene å legge inn et sånt innlegg:) Jeg har opplevd det samme som deg. Det var riktignok i uke 9 (tror jeg) hadde bare kramper den ene kvelden og tenkte nå mister jeg.. Men det kom ikke noe blod før i uke 11... Vet ikke om det er det samme, har ikke lyst til å skremme deg!!

Jeg hadde en MA. Nå var den lille engelen min død i uke 6, så det trenger jo ikke ha noen som helst sammenheng med magekrampene. Da hadde han jo allerede vært død i 3 uker, mener jeg...

Håper virkelig ikke det er det samme som skjer med deg. Ville bare svare deg siden du spurte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...