♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Reiser til Cran Canaria til helgen....Har ikke vrt i syden på mange år; hva må jeg huske på???
2 Sommerbarn Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Engangs desinfiserende servietter ;-) Vi reiser med 2 små barn. Jeg har en standard huskeliste jeg bruker til alle ferier som et utgangspunkt. Videokamera Fotoapparat Mobil Lader fotoapparat, kamera og mobil Desinfisering diverse Hårstrikker Solbriller Solkrem Sminke Hudkrem Vaskepulver Pass Billetter Barberhøvel Shampo/balsam Q tips Dusjsåpe Deodorant Parfyme Tannkost/tannkrem Tannpirker Nål og tråd Hårkost Kam Pinsett Saks Tempmåler Plaster Kompress Desinfisering sår Kortisonkrem Aurax Engangslometørkler Imodium Ibux Paracet Allergimedisiner Smykke Øredobber Ullteppe Zinksalve Smokker Små kluter Våtservietter Bleier Babycall Kosebamse + leker Navnearmbånd Bøker
ToPrinsesser<3 Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Kjekt med litt å sysselsette de små med på flyet, gjerne teppe dersomd et skal soves litt. Er barna/ barnet så små at de ammes/ bruker flaske eller smokk er det veldig praktisk å benytte dette ifm take-off og landing pga trykk i ørene. Jeg tar gjerne med litt zalo, oppvaskkost og kjøkkenhåndkle da ikke alle hotell har dette på minikjøkkenet. (Sunwing/ Blue Village har dette). I tillegg tar jeg med telys og fyrstikker til å lyse opp verandaen om kveldene siden vi tilbringer en del tid der. Svigermor har alltid en duk med for å gjøre det litt "hjemmekoselig" :-) Badeleker kjøper vi der nede for å spare mest mulig plass, samme med bleier. Badebleier er lurt å ta med hjemmefra. Tar kun med til de første dagene, evt så mye vi får plass til rundt om i kofferten. Litt varme klær til kvelden er lurt å ha med. Ellers så får men jo alt man trenger i spania også, både av apotekvarer og annet dersom man har glemt noe igjen hjemme. God ferie!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå