M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Uff.... dette er mer grusomt enn jeg kunne tenke meg. Sitter her på jobben og bare tenker på snuppa mi!!!! :-(
Mininni Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Huff, føler med deg...jeg gruer meg allerede til jeg skal begynne på jobb over nyttår!
mai mammaen til to Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 det er kipt.. hvor gammel er hun? heldigvis over 6 mnd til eg skal på jobb
sasser Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Føler med deg. Jeg begynnte å jobbe for 2 uker siden og syns selv at de første par dagene vare ganske harde!!! Men allerede nå går det mye bedre - heldigvis er pappan hjemme med snuppa mi inntil videre så det hjelper mye å vite at de koser seg sammen. Lykke til......
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2008 Ja.... her er også pappa'n hjemme.... men jeg savner henne sånn!!!! Også er jo det bare for to uker, også begynner hun i barnehage! Bare 11 mnd gammel :-(
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Det er nok værst for oss mammaer å være borte fra de små.... har 5 mnd til hjemme med lillemor og de skal nytes:o) for tiden flyyyyr jo bare avgårde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå