Trine_80 Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har så langt ammet i litt over 7mnd. Har ikke hatt særlige problemer med ammingen til nå, foruten litt småklumper av og til som jeg har klart å massere fort vekk igjen. Men nå ser det ikke ut for at jeg klarer dette. Har prøvd å massere, amme, pumpe, for så å håndmelke for å prøve å tømme brystet helt, men får det ikke helt tomt. Og klumpen/e føles bare å bli større og større... Merket i går at jeg har fått litt sånne sår på knoppen, som jeg hadde den første uka etter at mini ble født. Er dette en begynnelse på brystbetennelse?? Hva kan jeg gjøre for å få det bort? Må jeg til lege for å få medisiner hvis det ikke går bort av seg selv innen noen dager? Gjør forresten litt vondt når jeg ammer, men ikke fullt så gale enda. Er bare redd dette er begynnelsen på noe jeg ikke helt vil ha! (Har ikke feber, ikke slapp - bare fryktelig sliten etter en forferdelig "bæsjenatt" - må være rekord for mini å klare å bæsje 3 ganger på 1 time på nattestid! ) :-)
Expat Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Jeg anbefaler at du leser på ammehjelpen.no om tette melkeganger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå