Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har laget rosa kake til dåpen til dattera til ei venninne idag.

Har lagt ut bilder på bloggen så der ekan se hvis dere har lyst da, ingen tvang.

Syns den så mye finere ut i virkeligheten enn på bildene, tror det er skimmeret jeg har hatt på helekaken som får den til å se klam og fuktig ut, men irl så den bare lekker ut :)

http://lenesan.blogspot.com/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener med bildet/lyset, men synes den var kjempefin.

Den blå også... hvordan fikk du den blå inni også? Bare konditorfarge? hehe.. så litt speist ut, men artig:-)

Skrevet

Kjempefine! Likte den blå best! Vil også kunne lage sånne!

Hva er det du har brukt for å lage den blå? Marsipan? Og pynten?

Skrevet

Den blå kaken ble litt veeel blå inni, det var meningen at den skulle være lyseblå, men fargen var så sterk.

Jeg har brukt Cacas farge, det er en slags konditorfarge, de har alle farger.

Har blanda det i marsipan ja, og noe er sukkerpynt...Fåes kjøpt på tuber der du kjøper cacas..Hobbybutikker selger det.

Skrevet

takk for tips!

Skrevet

Spesielt kjekkt er det hvis du skal ha barneselskap! Lage krem helt blå, brusen (hvis det er sprit feks) bollene osv... Har gjort det og det slår virkelig ann!!!

Skrevet

Kjempefine kaker:-)

Men det jeg syns var litt morsomt da jeg så gjennom bloggen din, var at du kjenner Sigrid:-) Jeg kjente henne en gang i tiden, vi hadde bl.a. et elendig dårlig skoleteater sammen, hihi:-)

Morsomt:-)

Skrevet

Å? Kjenner du Sigrid?? Hun er en av mine aller beste venninner :D

Men det skjønnte du gjerna av bloggen?

Ble kjent med henne og det siste året heg bodde i Bergen og vi bare klikka helt.

Av og til er vi så heldige å treffe sånne mennesker.

Så utrolig GØY, ja verden er mindre enn vi tror, spesielt i disse internett tider :-)

Skrevet

Jeg kjenner henne vel egentlig ikke nå lenger, er sinnsykt lenge siden jeg så henne. Visste at hun bodde i Spania. Men hun er en knallskjønn og koselig jente:-)

Artig ja, det er sant at verden er liten altså:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...