cathy 2 på under 1 år Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har vært på KK og hatt en ultralyd og der fant lengen en polypp i selve livmoren og jeg lurer på om det er noen andre som har vært borti det. Jeg skal inn igjen på hysteroskopi og da skulle de prøve og fjerne den samtidig hvis den ikke var for stor da. Kvir meg masse og lurer på om det er den som gjør at det tar så lang tid for meg å bli gravid og at det er den som gjør at det ikke sitter. Noen som kan fortelle meg?? Og hva / hvordan de gjør dette? Og hvorfor det har kommet en polypp der.
Ronja-73 Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Eg var på ultralyd i forrige veke og gynokologen sa at syster eller polypper ofte var den orsaka dei fann til aborter dersom det var noko i livmora. Så kanskje alt ordner seg for deg når dei har fått fjerna polyppen. Hos meg var livmora heilt fin, så eg har ikkje erfaring med polypp og fjerning av den. No skal vi ta blodprøver på fredag, Kallen og meg. Vi fekk også beskjed om å fortsette å prøve, så det gjør vi no. For det var ikkje sikkert dei fann noko gale og da var det ikkje noko dei kunne hjelpe med. Dessuten var det 75% sjangse for at ein ny graviditet gjekk vår vei. Så vi prøver påan igjen vi. Kan jo ikkje vente at det bli klaff på første forsøk/mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå