trebarnsmamma84 Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 er det noken som har spiral her??Eg sette inn for ca 1 veke sidan..snakka med 2 vennine som har hatt det og begge to blødde i 2 mnd...eg blødde i 1 dag....e det normalt??? noken som hatt tatt den ut og blitt fort gravide???me vil ha ein til om ca 3 år om me er så heldige.....
Sannali Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Hvilken spiral satte du inn? Jeg har kobberspiral nå og har hatt en tidligere i fire år, har ikke blødd i mer enn et par dager ved innsetting. Du er nok den normale der.. Tok ut spiralen den 12. april 2007 og ble gravid ca 21. april, så i mitt tilfelle ble jeg rimelig raskt gravid:)
C&M&H Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Har kobberspiral. Hadde det før jeg fikk sistemann også og ble vel gravid uka etter at jeg tok den ut så tok ikke lang tid nei....... Har bare blødd et par dager etter innsetting, 3-4 dager tror jeg, max en uke (og veldig lite blod).
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 jeg fikk den for 4 uker siden og blør fortsatt. kan ha bløndninger, men må ikke så er nok normalt
Fullrulle86 Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 hadde hormon spiral. blødde ikke etter innsetting, men fikk mensen å blødde til jeg fjerna den etter 6 uker..
2 hjertegull :) Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har hatt hormonspiral siden mai, altså 5 mnd.. Jeg blødde noen dager ved insetting, og har ikke blødd siden.. Når jeg kjenner at jeg egentlig skulle hatt mensen, så kan det komme litt slim eneste, men jeg har ikke hatt en ordentlig mensen siden jeg ble gravid..
trebarnsmamma84 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2008 TAkk for svar...hatt det travelt så har ikkje fått vert her inne... er hormonspiral eg har satt inn.... Begynte å småblø sammen med litt slim i går, og fortsatte i dag...Har ikkje blødd siden eg satte den inn...(ei veke i dag) kanskje det er tegn på mensen.....jaja.... eg vil ha den inne i 1.5 år(lyst å bli gravid i løpet av våret 2010.., om me er så heldige at det klaffer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå