Ugla er mamma! Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Den tiende testen var postiv..så nå drar vi ned.. det kiler i magen... Kryss fingrene for oss
Pollyanna67 Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Oj, så spennende! Jeg skal i hvert fall krysse det som krysses kan for dere.:-) Og så håper jeg dere får en riktig fin tur!
Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Å så moro og spennede, håper alt står dere bi og alt går helt fint der nede:) Skal tenke mange gode og possitive med og for dere Go klem og mange lykke ønskninger fra meg
Tjorven1 Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Lykke lykke til. For en deilig dag, og lage ett lite vidunder på!
lillebie på`n igjen Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 GOD TUR (dere er vel der nede nå men) og lykke til :-) jeg reiser om ikke lenge jeg også, er sååå spennende :-)
Ugla er mamma! Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2008 Takk for lykkeønskninger allesammen! Vi satt oss på bussen ned vi. Gikk veldig greit, og kom frem til et Københavnsom ønsket oss velkommen med varme og solskinn. Frokostpå kaffebar, og varm sjokolade på en liiten kneipe før vi dro på Sork. En sterk, god og fin følelse. De er helt utrolig flinke!! Etter besøket hos Storken satt vi oss på bussen hjem igjen. Så nå må vel naturen bare få gjøre det den skal. Og vi krysser fingrene i det stille.. Og lykke til deresom skal ned!
Tjorven1 Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Hørtes ut som en perfekt dag. Lykke til, og hold oss oppdatert.
Ugla er mamma! Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2008 Ja, om det ikke skulle gå kan vi ihvertfall ikke skylde på stress eller annet. Da var det ikke sånn det skulle gå denne gangen. Idag (Jobber med barn) har barna plutselig fått det for seg at jeg skulle få baby. Jeg fikk utdelt en mørkhudet gutt, en lys gutt og en lys jente. Så kanskje det er noen som ser fremtiden? Hehe...
angelica-s Skrevet 7. oktober 2008 #10 Skrevet 7. oktober 2008 Krysser alt som kan krysses for dere:) Lykke til:)
Ugla er mamma! Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. oktober 2008 Takk!! Føles nesten som om man ikke har lov å håpe, siden dette kun er første gangen men..hehe..har allerede delvis begynt å planlegge neste tur. Hehe...føre var prinsippet lenge leve..
CcHi Skrevet 7. oktober 2008 #12 Skrevet 7. oktober 2008 Ja, Det var en kjempe fin tur. Det var en sikkelig ut av kroppen opplevelse...Tror ikke det har gått helt opp for meg at vi faktisk har vært og gjort unna 1 forsøk. Alt var bare helt magisk. Byen var koslig, sola skinnte, og alle på stork var helt fantastiske!! Men som Ugla skrev, så er vi begynnt planlegge neste tur allerede:)
Ugla er mamma! Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. oktober 2008 Hei Cchi! Når var dere nede? Vi har vel lov å krysse fingrene selv om vi har begynt å planlegge?
CcHi Skrevet 7. oktober 2008 #14 Skrevet 7. oktober 2008 Hei Ugla i sofaen. Jeg var nede SAMTIDIG med deg vel.. Hilsen samboern din *ler'
Ugla er mamma! Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg døøøør...hehe.. Leste ikke profilen før jeg svarte..min forlovede jo..hehe.. Da vet jeg når du var nede..knis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå