lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 han er 1 uke gammel, og gulper flere ganger etter hvert måltid... det bare renner ut igjen liksom. prøver å holde han oppe på brystet mitt en god stund etter amming, men det hjelper ikke. han er ikke så flink til å rape... er dette normalt, og hva kan jeg eventuelt gjøre?
Mininni Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Så lenge han legger normalt på seg har du som regel ikke noe å bekymre deg for. Min snuppe gulpetmtil tider så mye at jeg ikke kunne skjønne at det kunne være noe igjen, men det var det tydeligvis likevel, for hun la fint på seg. Jeg synes det hjalp litt å la henne ligge litt i ro i samme stilling som mens hun fikk mat (altså på ryggen, uten å reise henne opp) etter mat, la det "sette seg" litt liksom. En annen ting kan være at hun spiser for mye/fort, prøv å ta pauser under måltidet. Noen raper forresten lettere hvis de legges på magen over bena dine mens du sitter og stryker dem over ryggen. Verdt et forsøk, kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå