Lykke-liten Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Vurdere å kjøpe denne da den ble nr. 2 i testen i F&B. Noen som har prøvd den og er dere fornøyd el ikke? Har kjøpt Reima før og er skikkelig fornøyd med den, men pga pris kunne jeg tenke meg å prøve den fra Lindex. Takk:)
Mrs. Bouquet Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har ikke erfaring med den dressen, men tenk på at testen ikke har tatt høyde for hvordan de er med tanke på komfort, varmeegenskaper, pusteevne, brukervennlighet, vasking, tromling osv. Så studer den nøye og prøv den på før du evt. velger å kjøpe den.
mamman til pia, eli og mari Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 jeg har en dress til mi jente på 4 fra lindex og er super fornøyd med den, va bestemora som kom med den i fjor vinter så skal nok ut og handle ny hos lindex når den ho har nå begyner og bli for litn
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Dressen fra Lindex kan du trygt kjøpe:=) Den koster under 600 kr, og vant testen på TV2 Hjelper deg, sammen med dressen fra Coop!; Fikk STOOOOOORT smilefjes! jeg har vertfall tenkt å satse på Lindez sin dress denne vinteren. Reima scoret også høyt på alle kriterier, men falt under pga høy pris.
Bic&Bac Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Graviden*venter4.mann* Den fix dressen fra Lindex koster ikke under 600 kr... Den koster 699,-
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Oki;) Ikke så vond pris det heller da:=) (trodde det var 599 jeg, hehe!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå