Tante Gustava Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Lillegull her på snart 5 mnd har begynt å rote sånn ved puppen. Tidligere kunne han ligge og kose seg lenge ved puppen, og puppet seg gjerne i søvn. Nå har han begynt å ta smokk, og det virker som han dermed ikke lenger har det samme sugebehovet, Noe som i og for seg er veldig deilig. Men han har begynt å skrike ved puppen. Suger i ca 2 min, slipper puppen, snur seg vekk og skriker. Putter den i munnen igjen, suger 1-2 gang, slipper og skriker. Da tenker jeg at han kanskje må rape, tar han opp. Da blir han gjerne stille, kanskje litt sutring. Etter rapen prøver jeg å tilby puppen en gang til, han putter den i munnen og suger bittelitt, slipper, snur seg vekk og skriker. Da tenker jeg at puppen kanskje er tom (selv om jeg uten problem kan klemme ut melk så spruten står) og prøver å tilby den andre. Han suger 1-2 ganger, slipper og skriker (har ikke tålmodighet til å vente på utdrivinga). Til slutt tar jeg han opp. Han sutrer gjerne litt, men skriker ikke. Han er tilsynelatende fornøyd. Tar ca 1 t så er han sulten igjen og det samme skjer. Kan det være at han er mett etter 2 min amming da? For så å bli sulten igjen så snart etterpå? Han får jo ikke i seg så mye av den fete melka når han holder på sånn. Og det er dumt for han er en slank liten gutt. Syns det er vanskelig å skjønne hva han vil når han holder på sånn. Han tenkt på om jeg begynner å få lite melk, men han sover jo godt om natta og virker generelt fornøyd ellers. Heldigvis er dette bare et dagfenomen. På natt suger han helt rolig til han spytter ut puppen i halvsøvne. Huff, dette ble langt ser jeg Noen som har noen råd?
Expat Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Det er godt mulig at han blir ferdig på 2 min! Ellers så hører det ut som mye tannkløe? Har du prøvd sånn greie på gommen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå