Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Hei.. Jeg leste her om ei som var gravid i uke 32 og hadde spiserørsbrokk,og du fikk medisiner mot d!jeg har også spiserørsbrokk,og er i 13uke,men legen har sagt jeg ik kan få noen medisiner pga graviditeten..så jeg har bare fått sånne syrenøytraliserende tab,som gaviscon,novalusid,noen andre fra helse kost.men ingenting hjelper.og jeg har utrolig vondt øverst i magen,og kaster opp pga magesyre.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Da er vi to i samme situasjon... Og det er HELT fælt! MEN: Min fastlege har sagt at jeg kan ta Ranitidin. Tar dette en til to ganger pr dag. Dobbel dose av hva som står på etiketten. Har også fått klarsignal fra jordmor på dette, pluss en lege jeg kjenner har sagt at det kommer til å gå helt fint. Tar den likevel så sjeldent som mulig, pga jeg er jo selvfølgelig redd likevel, men det blir minimum en gang for dagen. Jeg er i dag 30+2. Masse lykke til!!!!!!!! Det er fælt med denne syren!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå