lotta79 Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 No minkar det på timar til me skal ta ut egg...skummelt og spennande! Fyrste gongen for oss, og eg veit ikkje heilt kva eg går til no. Godt nå dagen i morgon er over... Andre som skal til no?? Tips til kva eg bør og ikkje bør gjera dei to neste vekene?? spent..spent..
nina er gravid;) Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Lykke til lotta..uttaket går nok bra..vi har alle forskellige opplevelser av det..fort gjort..bare husk å slappe av..å tenk på at det bare er noen dager til du er ruger..gjør det du pleier du..men trenger kansje ikke røyke ,drikke el sprettte rundt i en trenings sal.he he.men husk at de fleste som blir befruktet på normal måte ikke er klar over det før om flere uker..masse lykke til i morgen skal følge med..jeg hører til uke 40 ...min første gang og..klem
MK73 Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Hei, lotta79! Heng deg på med oss andre som skal i "ilden" kommende uke. Vi har en tråd som heter noe sånt som "Hurra! Uke41 - her kommer jeg!" Vi er blitt en fin gjeng, og der er det førstegangsIVFere og flere av oss som er atskillig eldre i gamet. Heng deg med - og lykke til imorgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå