Gå til innhold

Bare slutte å amme og begynne på MME ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nok litt for lav melkeproduksjon og har gjort en del for å prøve å øke,men jenta vår må ha 80ml me MME etter hun har diet på begge bryst, hun blir ikke glad og fornøyd dvs ikke mett før hun får det.

Hun har grått mye forje uke,men mindre nå når hun får melkerstatning istedefor bryst et par ganger om dagen. men sånn vil ikke jeg ha det,enten fullamming eller BARE mme.

Hvor lang tid må vi gå me sprengte pupper før melken forsvinner og de er som de var før???

Er det leit for ungen å må gå rett over på mme og ikke lenger få bryst??

Nå har hun jo fått begge deler i 2 dager da, så hun er vel kansje vendt til det?

morsmelk er bra,man slipper de illeluktene bleiene, hehe

Tror dt er best å bare gå over.

Hun er snart 6 uker.

håpet å amme til en 3 måneders alder men sånn ble det ikke :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert mange her inne som vil overbevise deg om at du bør slite deg ut for å få opp produksjonen å få til ammingen, for det er jo det beste for barnet... MEN det er mye viktigere at du ikke er utslitt og at barnet får mat, så hvis det er enten eller, ville jeg nå kun gått over til mme. Her forsvant melken gradvis da jeg pumpet meg, men fikk det ikke til så ofte. Lønner seg sikkert å håndmelke eller pumpe bort værste sprengen. bare gjør det sjeldnere å sjeldnere, så forsvinner det.

Skrevet

oi oi, hehe..

men ja, da går jg nok over til MME for fult.

Det er så tungvindt å amme først og så lage mer mat til henne hver gang..

Skrevet

Ja det kan jeg tenke meg er slitsomt. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...