Gå til innhold

har noen av dere fridd til kjæresten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gjorde dere det?? begynner å bli rimelig gifteklar jeg nå, men det dukker aldri opp noen ring...vi har egentlig ikke prata om det en gang. meeen, nå vurderer jeg å ta saken i egne hender og fri til han.

hvis jeg tør;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke gjort det, men har sagt til ham at på skuddårsdagen i 2012 skal jeg fri. Så hvis han vil gjøre det, må han gjøre det før da :-)

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det... Er jo en stund til ennå, så jeg har jo god tid på å planlegge. Men håper jo på et vis at han får ut fingern først :-)

Skrevet

heisann! :) Hos oss var det jeg som tok det initiativet ja (som alle andre initiativ hehehe). Jeg rett og slett bare sa at jeg veit at vi skal være sammen, så jeg vil gjerne gifte meg med deg. Jeg hadde nok venta til jeg ble grå om jeg skulle vente på han! :P Han ville vente 10 år med å lage barn også...men fikk ombestemt han på det også. :) Vi giftet oss året etter at vi møttes og ble gravide 2 uker etter bryllupet! :) Nå har vi vært gift i 2 år, og om 2 uker har vi termin med andremann! :)

Men nå har jeg aldri gått rundt med en sånn prinsessdrøm og har aldri tenkt noe særlig på romantiske frierier. Jeg ville gifte meg av praktiske årsaker jeg! :)

Skrevet

Jada, jeg fridde! Hadde mange forskjellige ideer om hvordan jeg skulle gjøre det, men siden nesten alt jeg tenkte på var utendørs og da dagen kom (17. desember...) og snøen lå tykk, minusgradene var godt etablert og det blåste og snødde sidelengs så hadde jeg heldigvis en inne-plan også... Jeg lagde middag (forrett, hovedrett, dessert - ikke helt sånn vi pleier å ha det :) ) med romantisk belysning, fyr på peisen og vin, og så ga jeg han en gave (dette var bursdagen hans) - en skoeskestor eske med en liten eske inni... (ringene). Og så knelte jeg og fridde da han hadde åpna. :) Gikk så bra, så. Vi liker det litt enkelt og praktisk. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...