Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Hvorda får man av trekket på sitte delen?? (ute å klippe av selene:-)) Vi har beige vogn og den har blitt ganske skitten, så jeg hadde tenkt å vaske den..... Noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Dessverre, men vet du hvordan man får slått sammen understellet?
mammatilsommeren Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Du må ikke klippe av selene!!!!! På siden ser du at det er noen metallringer som de er festet til, de må du løsne. Og ser du på baksiden, ryggen altså, så vil du se at et lite stykke av selen henger samt en plastbit, den som fungerer som en lås. Denne låsen tar du av, på begge og så er det bare å dra selen ut. og det samma gjør du med selen som går mellom beina, bare at du må under setet da.... sorry veldig dårlig til å forklare. men har du en barnebutikk i nærheten ville jeg dratt dit, så kunne de vise deg det!
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2008 Nei, jeg har ikke tenkt til å klippe av selen..Bare brukte det som eksempel.. Tror kanskje jeg skjønner hva du mener nå:-) Tusen takk for svar. Da skal jeg prøve i morgen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå