Gå til innhold

Mormor blander seg! Hva synes dere om Amanda?

Anbefalte innlegg

Vi ble enige om det,etter min mormor, men så oppdager jeg at mamma ikke liker det, og prøver å få meg fra det. Hun synes det er gammeldags og tungt. Jeg er ikke enig. Skal jeg ta hensyn til henne? Mannen min ble skikkelig sur, sien vi har bestemt oss, og synes ikke hun bør blande seg. Men det var jo hennes mor, og jeg ville hun skulle bli glad!

Fortsetter under...

Amanda er overhodet ikke gammeldags. Tror Amanda er et navn på vei opp, var hele 111 jenter som fikk navnet i fjor - og det er ganske mye. For meg er Amanda først og fremst et navn jeg forbinder med tv-serien Melrose Place, og Amanda-prisen da, men vet også om en liten jente som heter Amanda. Synes dere skal følge deres egen smak uansett.

Amanda er toppers, flott navn. Men kanskje en grunn til at moren din ikke vil datterdatteren skal kalles opp? Hvis de eneste argumentene henne har er at det er "gammeldags og tungt" - ville jeg gått for det. Men hadde hun hatt noen andre grunner, ville jeg kanskje "lyttet" til de før jeg brukte navnet.

Uansett, Amanda er relativt populært, så ikke noe gammeldags.

Nei, det er ingen vektige argumenter, kan du si, hvertfall ikke som hun vil ut med, annet enn at det er tungt, og så at mormor(altså Amanda) ikke var "spesielt glad i navnet sitt selv..."Men det visste jo ikke jeg noe om. Jeg forbinder bare navnet med mormor.

hvilke navn kunne passe sammen med amanda, da?

Annonse

Min datter heter Amanda og jeg har aldri fått komentarer på att det er hverken gammeldags eller tungt!! Vi er utrolig fornøyd med navnet og har kun fått positive tilbakemld. på det=) Ikke hør på din mor!!! Hun syns bare det er rart fordi hun forbinder dette navnet med gamle damer og sin mor, men hun venner seg fort til det!!!! Lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...