Beibifot er blitt Storebror Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Står dere opp ed minsten for å få en rap etter hvert nattemåltid? Jeg havner i koma ved natteamminga, å har ikkje sjangs å holde meg våken. Føler liksom at babyen gir beskjed om h*n trenger å rape.
Erisa* Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Nei, det er sjelden! hun sier fra hvis hun har en rap, men det har hun egentlig sjelden. Det er visst noe med at melken kommer saktere eller noe om natta i senga.
Aibell Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg tror du har rett i at babyen sier fra om han må rape Det har aldri vært noe problem her i alle fall.
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 tror nok babyen vil gi beskjed om h*n trenger å rape ja. Jeg sittter i senga å ammer så da er det naturlig for meg å la han rape før jeg legger han over i sin seng igjen:)
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg tok henne opp for å rape en periode. Men hun rapa aldri på natta, så da sluttet jeg med det. De er jo som regel roligere når de spiser på natta og da sluker de ikke luft når de spiser.
Trulte76 Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 variere litt. Men nå har jeg begynt med å legge han tilbake i senga si igjenn etter jeg har ammet han. Visst det ikke går får han ligge i mi seng. Men raper han ikke så har han en tendens til å gulpe en del etterpå. Så jeg prøver å få han til å rape da. Men skjer jo jeg sovner også da Men er bare det renner melk ut igjenn , han får ikke vondt i magen eller noe visst han ikke får rapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå