Gå til innhold

Babyfeeder.... Hva er deres erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dennis er snart 4mnd å han holder på å få tenner, det er nok ikke lenge før di bryter ut.

Jeg har gått til innkjøp av babyfeeder å har så lyst å begynne med smaksprøver til han.

Det står jo på pakka at det er fra 5mnd+ ... Noen med er farring fra 4mnd+ ?

Hilsen matmor :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehm... rettelse

er farring =erfaring

Skrevet

Det er nok ingen fare å la han bruke den. Sønnen her i huset ville ikke ha den.

Skrevet

Min har aldri vært interessert. Han sutter like gjerne på feil ende.. tror ikke han tenker at det er mat i det hele tatt. Så her var det et fullstendig bomkjøp!! Men min venninnes sønn elsket den..så hvem vet??

Skrevet

sikkert helt ok å la han få smaksprøver fra 4 mnd +. Jeg synes det var BARE SØL, så kun brukt to ganger ...

Skrevet

Eneste snuppa klarte og spise ut av den var kiwi. Så den ble bare brukt ett par ganger. Men en venninnes unge elska den. Du får nok bare prøve. Kan sikkert begynne selv om han ikke er 5 mnd.

Skrevet

mini her elsker den! Får eple, banan, pære etc inni der å det går ned på høykant!

Skrevet

Her er den feederen til stor glede hver dag. Når vi spiser middag, sitter hun med den. Hun sutter på begge ender.. Men det må være saftige frukter som hun kan suge saften ut av. Feks saftig pære, ananas, druer delt i biter. Det må helst være så saftig at det drypper av nettet, så søl blir det MYE av;D Men vi har på sånn regnjakkesmekke og et håndkle i fanget i IKEA-høystolen.

Men vi begynte ikke med den før hun var 5,5 mnd, men kunne sikkert begynt tidligere - men da kan de jo ikke sitte i høystol og da kan det kanskje bli litt vel mye søl??

Skrevet

Her er den også en suksess!

Elsker å suge og smatte på den, og favorittene er saftige pærer og epler.

Perfekt når vi spiser middag, da er han opptatt så det holder:-)

Skrevet

169 for 2 stk og 4 nett på barnas hus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...