Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 HURRA, HURRA! Vi venter TRILLINGER i Desember 2009:) Det er visst litt tidlig og se hvilke kjønn desmber barna har, så det blir spenndene! Det er som er litt gøy, er at hvis termindato stemmer, som er 1.Desember vil de ha bursdag på samme dag som Oldermor! Men det er nok en god stund til... alikevel har vi begjynt og tenke på navn for alvor! Og nå som det er trillinger er det jo ekstra viktig at navne passer sammen:0 Men har kommet på noen ideer da... Hvis det er tre Jenter: Louise, Ellinor og Marie, Ingvild, Andrea og Solveig Helena, Julia og Anna Sofie, Henny og Oda Lotta, Anna og Signe Hvis det er tre gutter: Jonathan, Benjamin og Fredrik Henrik, Ludvig og Andreas Mathias, Noah og Christoffer Ola, Sigve, og Lars William, Christoffer og Fillip Hvis det er To jenter og en gutt: Anna, Julia og Ludvig Helena (Evt HelenE), Marie og Andreas Oda, Henny og Fillip Hvis det er en jente og to gutter: ????? Her er jeg helt tom, forslag? KOM GJERNE MED ANDRE FORSLAG TIL NAVN OG KOMBINASJONER:) (Hvis noen gidder, forslag til mellomnavn) Blir myye letere når vi vet kjønnene;-)
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Gratulerer! Men hvordan kan du allerede nå vite at du skal få trillinger i desember 2009?! Fine navn du foreslår. Guttenavn som passer til Stine og Petra: Johan, Karsten og Ludvig Viktor, Oskar og Anton William, Casper og Filip Jentenavn som passer til Stine og Petra: Lydia, Dagmar og Agnes Anna, Helene og Josefine Inga, Olga og Alva
Vannmann35 Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Du venter trillinger i desember 2009? Det er jo hele 14 måneder til, og så lenge varer vel neppe et svangerskap ;-)
LilleTrille med en tulle Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Eh? Har du tenkt å gå gravid like lenge som elefantene? Dette skjønte jeg ingen ting av=S Blir veldig nysgjerrig på hvordan du vet at du kommer til å bli gravid med trillinger i mars 2009?! Mener du desember 2008???? Eller er dette bare tull? uansett forslag: 2J+1G Louise, Ellinor og Henrik Ingvild, Solveig og Lars Helena, Julia og Benjamin Sofie, Henny og Fillip Anna, Signe og Ola 2 G+1J William, Benjamin og Helene Andreas, Jonathan og Sofie Henrik, Ludivg og Ellinor Noah, Fillip og Henny Ola, Lars og Anna Mathias, William og Julia forslag til mellom navn Anna Marie Signe Elise Helene Marie Ellinor Louise Anna Sofie Julia Helene osv Mange av disse om er lette å kombinere da og samme med gutta; Ola Mathias Lars William Lars Henrik Olav Ludvig Fillip Benjamin Noah Andreas osv.
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Hei dere! Tok feil på terminkalulatoren og satte inn en annen måned, var si fyr og flamme at det ble helt feil:0 Riktig termin er 15 Juli 2009:) Det er også veldig gøy for da får vi fire sommerbarn og et vårbarn! Beklager feilen:P Tusen takk for forslag. Skal gå gjennom alle i kveld hehe:)
LilleTrille med en tulle Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Ok. Spennende med trillinger da:) Men er du ikke gravid enda du da? Hvis man har termin 15 juli har man jo ikke hatt EL enda =P men du er kanskje synsk? hi hi. Mente du 15 juni kanskje? mvh
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Hehe:) Ja huff, jeg mente 15 JUNI XD Huff jeg er tullete i dag....Nei jeg er nok ikke synsk desverre.... men det finnes en termin kalkulator på et nettsted der den regner ut din termin:) Så regner med at det stemmer....;-) Tusen takk for gratulasjoen!:0
LilleTrille med en tulle Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 Sånn er det noen dager=) Da har vi termin omtrent likt, hvis det skulle hvis seg at jeg faktisk har blitt gravid denne mnd. Har termin 17 juni ca, men får se på tirsdag om jeg venter spire eller mensen. Masse lykke til!
prysseluskan Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 Juni eller juli, hvordan kan du vite at det er trillinger allerede nå? ; )
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #10 Skrevet 5. oktober 2008 Er det ingen som skjønner at dette bare er ren løgn...?
Vannmann35 Skrevet 5. oktober 2008 #11 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg kan fortsatt ikke skjønne at det kan stemme. Jeg er nå 6 uker på vei, og har termin 30 mai 2009... Hvordan kan du da ha termin 15 juni, da har du jo knapt rukket å bli gravid, og i tillegge allerede ha fått vite at dere venter trillinger? Og har du vært på ul, og fått konstatert trillinger, så har du vel også fått en termindato? Uansett, masse flotte navn du har å velge mellom! Hadde jeg selv ventet trillinger hadde jeg vurdert: Gustav, Johan og Edvard Benjamin, Johannes og August Cecilia, Othilie og Filippa Gustav, Cecilia og Othilie Cecilia, August og Johannes
LilleTrille med en tulle Skrevet 5. oktober 2008 #12 Skrevet 5. oktober 2008 Løgn eller bare en veldig dårlig spøk hvertfall! Sjekket hvor i utviklingen mitt embryo evt er, i forhold til at jeg kanskje er 3 uker og 6 dager på vei, sånn ca samme som HI. Det er jo enda bare en klump uansett om det er tvillinger eller en, og tror ikke det er så veldig annderledes med trillinger nei. Altfor å ikke bare lage en "Hvis du fikk trillinger i dag-hva skal de hete tråd??" istedenfor å lyve...... Drama på navndebatt! (syntes det holder med tull og ljug på anonymforumet jeg)
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #13 Skrevet 5. oktober 2008 EHEM! Hvis ikke termin datoen stemmer er det ikke jeg som lyger eller spøker!!! JEG HAR ALDRI brukt en termin kalkulator før, hva vet jeg??? kansje DEN lyver? Kansje jeg gjør det feil? UANSETT har jeg vært GRAVID EN GOD STUND nå har bare valgt og holde det HEMMELIG for og overaske dere!! MEN DET BLE VISST IKKE POPULÆRT! Veldig sårende at dere ikke tror på meg, bare pga. en hersens kalkulator!:-(
prebs Skrevet 5. oktober 2008 #14 Skrevet 5. oktober 2008 Av dine forslag - til 3 jenter: Anna, Ingvild og Marie 3 gutter: Fredrik, Ludvig og Mathias 2 jenter og 1 gutt: Anna, Oda og Ludvig 1 jente og 2 gutter: Anna, Fredrik og Ludvig
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #15 Skrevet 5. oktober 2008 For øvrig har språket til HI avslørt henne for lengst... Uansett, la hun nå leke med tanken om hun absolutt ønsker å leke trillingmamma.
LilleTrille med en tulle Skrevet 5. oktober 2008 #16 Skrevet 5. oktober 2008 Så bare si hvor langt du er på vei, og når du hadde EL, så skal jeg finne den riktige sånn ca riktig termindatoen jeg=) Men hvis du vet at du venter trillinger, så har du vel fått en termindato av legen? Kan du ikke bare bruke den, istedenfor å bruke disse på nettet. ULterminen er nok riktigere enn denne på nettet skjønner du:) Folk tror deg ikke pga at det er litt sprikende forklaringer nå Ikka ta deg nær av det bare hvis du vet du selv snakker sant. Og selv en hormonbombe vet jo at man går gravid ca 9 mnd og at man vanligvis ikke har UL før uke 12. Men finnes selvagt folk som tar det før å....
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #17 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg er 9 uker på vei:) Den Termin datoen jeg fikk av legen var 8. Juni 2009, men Kalkulatoren sier 17. Juli eller 15. Juli:P Blir helt forvirret her jeg? Sannsynlig unnfangelse er: 15. Septhember står det også, selom Septhember har vært..... HJELP!! MAMMAN TIL AVA: "For øvrig har språket til HI avslørt henne for lengst... Uansett, la hun nå leke med tanken om hun absolutt ønsker å leke trillingmamma.! HVILKET SPRÅK??! JEG LEKER IKKE, OG HVIS DU IKKE TROR MEG LA VÆRE OG GÅ INN PÅ DENNE LENKEN DA VEL??:0
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #18 Skrevet 5. oktober 2008 Slapp'a - ikke ta det så ille opp, da. Nei, altså jeg bare legger merke til ditt overdrevne bruk av malplasserte H'er (septHember, bestHemt), du skriver med caps look for å gjøre deg sett (= barnslig i mine øyne), og skriver et såpass banalt ord som prinsesse feil.. Dømmer ingen, bare har mine tvil. Deal with it
LilleTrille med en tulle Skrevet 5. oktober 2008 #19 Skrevet 5. oktober 2008 Du er nå 9 uker og 1 dager på vei. Unnfangelsen finner sted omkring: 16. august 2008 Antatt termindato: 11. mai 2009 Hvis du er 9 uker på vei så ser det ca sånn ut noen dager +/- selvsagt, men sier du 9 uker så er det sånn det er. Tror jeg ville vurdert en ny lege hvis jeg var deg, fordi han har tydligvis ikke så veldig god peiling på utregning av termin. Vet ikke hvem av dere som sier du er 9 uker og ble befruktet 15 september, men hvis man kan noe som helst matte ser man jo at det er helt feil? Denne terminkalkulatoren er veldig enkel å bruke, tast inn første dag i siste mens sånn ca også får du termin og når sånn ca du hadde EL. http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Period.aspx?id=635 Men noe skurer her altså.,.. Burde kanskje ikke bry meg så veldig, men blir så nysgjerrig! Skikkelig muffins dette....
grace&hope Skrevet 5. oktober 2008 #20 Skrevet 5. oktober 2008 Håper det er greit at jeg blander noen av dine alternativer:-) Tre jenter: Louise, Helena og Julia Tre gutter: William, Jonathan og Ludvig To jenter og en gutt: Helena, Louise og William En jente og to gutter: Helena, William og Jonathan Forslag til mellomnavn: Louise Andrea, evt Anna Louise Helena Marie Julia Konstanse Var vanskelig med mellomnavn gitt, ikke helt fornøyd med mine egne forslag:-) Også noen helt andre forslag:-) Ada, Selma og Tomine, eller Fride Oskar, Viktor og Jakob Fride, Ada og Oskar Oskar, Jakob og Tomine Dette ble et langt innlegg! Gratulerer med flere barn i magen:-)
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #22 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg skal ha tvillinger i august 2011 (ikke helt fastsatt, men regner med det), de skal hete Stinne og Pettra, tror jeg - vet nemlig det blir jenter :-) Kjekt, ikke sant?
prebs Skrevet 5. oktober 2008 #23 Skrevet 5. oktober 2008 Huff, jenter, så slemme dere er. På den annen side måtte jeg knise av kommentaren til Mamma`n til Ava. *August 2011, du liksom*... For øvrig kunne jeg godt tenke meg tvillinger selv (endog trillinger, men de blir gjerne så premature) . Skal si fra hvis (når!) det er noe på gang, men ikke før de er laget, da...; )
LilleTrille med en tulle Skrevet 5. oktober 2008 #24 Skrevet 5. oktober 2008 Slemme nei. Bare realistiske, noe skurrer. Mulig hun venter trillinger og er 9 uker på vei, men da er hvertfall ikke terminen hennes i juni, juli eller desember
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #25 Skrevet 5. oktober 2008 Altså, satte kanskje ting litt vel på spissen, men forhåpentligvis tok du poenget mitt, ja. Alle har lov til å drømme, er ikke det jeg mener, men blir liksom litt for latterlig for min del.. Du får si i fra NÅR de er på vei, prebs, jeg for mitt vedkommende sier i fra OM de er på vei - tviler heller på at det noen gang skjer, men ska'kke se bortifra at jeg returnerer i august 2011 her inne på navndebatten, kanskje du allerede har fått dine tvillinger innen den tid, for alt jeg vet - du har kanskje navnene klare allerede også? :-D *Knis*.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå