Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Hvorda får man av trekket på sitte delen?? (ute å klippe av selene:-)) Vi har beige vogn og den har blitt ganske skitten, så jeg hadde tenkt å vaske den..... Noen som vet??
Mrs. Bouquet Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Har aldri tatt av trekket, men selene er bare til å løsne io festene.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2008 Problemer er at jeg ikke får selene gjennom trekket og jeg mener at det skal gå an å ta trekket av.
Mrs. Bouquet Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Ja, trekket skal kunne tas av Får du ikke selen gjennom trekket om du løsner dem i festene og drar de klypene gjennom trekket?
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2008 Men det er vel kun klyper på selene som går over skulderne. Den selen som er mellom bena er ikke festet med klyper...
Mrs. Bouquet Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Men er den selen mellom beina festet noe sted da? Henger ikke den løst sammen med resten av selen? Mulig du tenker på å dra selen motsatt vei enn det jeg tenker, og det er nok umulig. Ellers så har vi ikke like sele.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2008 Ja, den er festet under vogna. Vi har nok forskjellige seler da.. Jeg har 2007 modellen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå