Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hiver meg på for første gangen og skriver et innlegg for første gang.

Selv om jeg ikke har vært aktiv før har jeg har hatt stor nytte av å ha lest disse innleggene tidligere-

Vi har fått to barn ved hjelp av ICSI metoden, og har nettopp fått satt inn i egg til for å prøve å få vårt tredje. Jeg tør ikke å tro på at dette kan gå bra nok en gang, men vi håper jo på det beste. Vi har iallefall vært utolig heldige. Jeg har har hatt tre forsøk tidligere, og blitt gravide på alle - men første gang så spotanborterte jeg i uke 11. På mitt andre forsøk var jeg livredd hele svangerskapet for at det samme skulle skje ogjen. hadde både blødninger og lite symptomer for at jeg var gravid. I det andre var det omvendt, var mer avslappet, ingen blødninger og hadde mange "plager".

Fikk innsatt et egg torsdag 2/10, og har vel glemt litt hvordan det er å vente i spenning.

Denne gangen tenkte jeg å være litt mer aktiv i dette forumet. Håper å få nye bekjentskaper, utveksle erfaringer og

gi og få støtte enten det går den ene eller andre veien. Ser fram til en spennende høst!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei EMEI

Velkommen hit til å dele erfaringer, gleder og sorger. Så kjekt at du har fått to skjønne barn! Lykke til med dette tredje forsøket også. Håper vi hører gladnyheter fra deg om noen dager :o)

Klem fra meg

Skrevet

Hei på deg ..du hører til hos oss..startet en uke 40 link..håper formen er bra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...