serina Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg hadde quinny med første mann, da med dreamibag. Jeg fikk en stor gutt, som vokste ut av bagen allerede etter 4 mnd, og det var utrolig kjipt. Venter gutt nr 2 nå, og ser vel egentlig for meg at han også blir en stor plugg. Det jeg lurer på er hvordan bagene, tenker da særs på hardbagen til Teutonia, er i strl i forhold til dreami? Gidder ikke risikere samme greia med teutonia spirit, at veslen vokser for fort ut av bagen! Noen erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg hadde teutonia softbag, vet ikke om den er lik hardbagen i mål, men tenkte å skrive mine erfaringer. Min gutt er sommerbarn, og var gjennomsnittlig ved fødsel men kom seg fort opp i 97-percentilen for å si det sånn;) Jeg brukte bagen til han var 9kg (det var vektgrensen på softbagen), og det var i slutten av november (ca et halvt år). Han var da ca 72cm. Var litt trangt i bagen på slutten, med lammeskinn, men jeg brukte den. Når jeg skiftet over til sportsdelen ble han liggende i lammeposen, greit sånn med sommerbarn da:) Når de skal over i sittedelen kan de ligge i pose. En venninne fikk gutt uken etter meg, fulgte hverandre på høyde og vekt. Hun hadde quinny og måtte skifte allerede i august, mens min holdt altså til november.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg hadde selv Quinny til liten gutt og hadde baggen 4,5 mnd. Måtte da ha i vinterpose og det ble trangt. Har ikke hatt Teutonia hardbag selv, regner forøvrig med du tenker på Fashion utgaven. Men har en bekjent som har hatt denne til sitt barn som var over 4 kg ved fødsel og vært stor hele tiden. Hun hadde denne til barnet var mellom 5-6 mnd. Sommerhalvåret vel og merke. Så tror absolutt den holder lengre, om ikke veldig mye lengere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå