StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Tok 2 tester i dag, begge viste gravid. Er på rd 9 i dag, så enda ganske tidlig å slippe jubelen helt. Men guuu så deilig det var å se at magefølelsen stemte. Håper spiren/spirene klorer seg fast i 9 mnd nå...
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2008 Tusen takk jenter :-)
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Gratulerer så masse - Strilen! Håper jeg kommer etter om et par-tre dager!! (Jeg har lovet meg selv å vente til tidligst tirsdag ettermiddag med å teste og da er jeg på rugedag 12 - så venter litt lenger enn deg før jeg våger å teste... er på rugedag 10 i dag).
lillebie på`n igjen Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Gratulerer så mye til deg, krysser fingrene for at spira sitter i 9 mnd :-)
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2008 Eg var så sikker på at eg var gravid så eg klarte ikkje å holde meg lenger, hehe.Håper du kommer etter meg inn på 1 trimester Tusen takk for gratulasjoner
Andalucia Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 Gratulerer! Er på rugdag 11 i dag og er ikke sikker på hverken det ene eller det andre så jeg skal vente til i morgen med å teste - skal ta blodprøve da også. Har ikke noe test i huset heller så da er det vel bare å vente da...
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #12 Skrevet 5. oktober 2008 GRATULERER SÅ MASSE ! ! ! Kjempe godt med gladnyheter her inne. Krysser fingrer og tær for at dette varer i 8 mnd til )
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 5. oktober 2008 #13 Skrevet 5. oktober 2008 Gratulerer ) Håper den/ de sitter nå! Lykke til med svangerskapet!
nina er gravid;) Skrevet 5. oktober 2008 #14 Skrevet 5. oktober 2008 Gratulerer så masse..lykke til ..det var morro.
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 5. oktober 2008 #15 Skrevet 5. oktober 2008 Så gøy. Gratulerer så mye:-))))))))
MK73 Skrevet 5. oktober 2008 #16 Skrevet 5. oktober 2008 Gratulerer så mye! Det var gode nyheter :-) Hva var det som gjorde at du var såpass sikker på at du var gravid? Du er jo fortsatt ganske tidlig i prosessen. Interessant å høre hva slags symptomer du hadde. Fortell, fortell :-)
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #17 Skrevet 5. oktober 2008 MK73: Eg vet ikkje akkurat ka som gjør at eg følte meg så sikker. Men eg har intense kramper på sidene, sånn at eg stønner og stopper opp. Vekselvis fra høyre til venstre side, og det hadde eg mye forgje gang eg var gravid. Skikkelig ømme pupper, og da mener eg skikkelig. Har aldri hatt så ømme pupper før. Og veldig trøtt, og eg e ikkje en person som er trøtt, det e heller sånn at eg sover veldig lite og ikkje får sove tidlig på kveldene. Og så er det vel noe med at klinikken var så veldig positiv. Hadde de flotteste og flest egg av alle hele uken. Har jo fått 8 perfekte egg på frys. Så magefølelsen var så sterk på at vi lykkes nå. Men eg var jo kjempe redd for at eg hadde så sterk følelse på at eg var gravid at om eg ikkje var det likevel så hadde eg gått rett i kjelleren. Men eg har jo mistet før, så jubelen er ikkje sluppet helt løs, kommer nok ikkje til å la det gå inn skikkelig på meg før vi har vært på ultralyd. Og hver dag eg ikkje blør er en flott dag :-) Må ta det litt dag for dag i dette gamet tror eg.
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #18 Skrevet 5. oktober 2008 Tusen takk for alle gratulasjoner jenter, blir jo helt rørt av at så mange bryr seg med å skrive noen ord :-)
MK73 Skrevet 5. oktober 2008 #19 Skrevet 5. oktober 2008 Takk for svar, Strilen :-) Artig å høre litt om symptomer og opplevelsen rundt graviditeten, spesielt for oss som ikke har opplevd det, vi aner jo virkelig ikke hva det handler om. Håper det går fint med deg og med spiren, og at den blir hos deg til langt, langt utpå våren/sommeren :-) Lykke til!
Solbe Skrevet 6. oktober 2008 #21 Skrevet 6. oktober 2008 Så utrolig artig:) Gratulerer så mye og lykke til!!!
Poten Skrevet 6. oktober 2008 #22 Skrevet 6. oktober 2008 Jipppiiiii, gratulerer. Gøy og se at det går veien for noen. Jeg kommer etter snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå