*vil ha spire i magen* Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 trenger vel ikke ta crenone i dag,da jeg har begynt å blø??
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg ville tatt det inntil jeg hadde fått svar på blodprøve, er jo mange som blør selv om de er gravide..
finetine Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Enig med Tullemor1, mange som har blødninger spesielt i starten og er likevel gravide. Vent på blodprøven:o)
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Hvilken rugedag er du på idag da? Og har du tatt hjemmetest? I så fall får du jo en viss peiling på hva blodprøven kommer til å vise. Jeg selv fikk negativ test dagen før blodprøve og hadde ikke tenkt å ta mer crinone, men gjorde det likevel siden jeg ikke hadde fått svar på blodprøven. Men det var jo også negativ da...
*vil ha spire i magen* Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2008 er på rd 11 i dag.tok en cb test i går som var negativ.tok også crinone bare for å ha gjort det..har jo ikke fått full mens enda.bare litt lys rosa på papiret i morrest.men det er sånn jeg pleier å få det når mensen kommer.skal ta blodprøve på onsdag så får vel ta crinone fram til dag selv om man blør kraftig!! eller??
MK73 Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Lurt å fortsette med Crinonen inntil man er helt sikker på hva som ble resultatet! Det er nok av eksempler på de som har blødd litt i uke 4 eller senere og likevel vært gravide. Lykke til :-) Jeg håper spiren har klort seg fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå