Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 hvordan er nøstebarn sin ullnattdrakt og eventulet hvordan er str der, snuppa bruker 74 og 80 måtte eg da tatt 86? er det eventulet andre merker som har ullnattdrakt, eks janus? og noen som vet hvor de selger ullvang ullsokker?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg vet dessverre ikke noe om størrelsene til nøstebarn. Men kan anbefale ullnattdrakt fra janus! De er uten fot, tror jeg ville kjøpt 80 (janus er stor i størrelsen). De koster 229.- på obs. Har sett at de selger ullvang sokker på forskjellige sportsbutikker her i bergen. Vi bruker ullsokker (blandingsull) fra janus og trysil, som vi er veldig fornøyd med. Litt billigere enn ullvang.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2008 takk=) ja eg har noen par med trysil, tenke å ha 1 eller 2 med ullvang også, liker de veldig godt selv så..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Har også Janus, den er kjempefin! Stor i størrelsen ja, men gjør ikke noe å ha den for stor for den har gode (hva heter det?) muffer? ved armer og bein så den holder seg fint på plass. Kjøp en i størrelse 80 så har de den lenge. Kjøpte selv en i 70 til minstemann som bruker 68, men storebror (som bruker 86) har lånt den så lenge :-)
blåå Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Jenta her bruker også 74/80, mest 80 nå. Har nøstebarn pysjamas i 80, den passer egentlig fint, men blir kort på armene (hun vokser fra gensere etc der først.) Ville kjøpt større hvis jeg skulle kjøpe nå, hun fikk den i vår. Den vi har har føtter. Synes det er greit, men vet noen mener de slites veldig der hvis barnet går mye med den. Ellers god, men kjedelig med håndvask og at mansjettene i armene blir strukket etter mye bruk. Har kjøpt en fin pysj fra joha også, ull med bomull inni, 90 går fint og passer sikkert hele vinteren, gode mansjetter. 80 passer også nå. Tror de har vanlige str, ikke veldig store. (Hun bruker 80 i janus genser).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå