nøffemamma Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Vanligvis våkner jenta mi på denne tiden,men enkelte dager kan hun sove til syv og idag tror jeg kunne vært en sånn dag hvis ikke det hadde vært for at noen ringte på leeenge hos oss klokka 06.10 idag.................. arrg..........sitter og drømmer om å kunne sove bare litt til........ noen andre der ute som føler det hadde vært greit med et par timer til i senga??
hormonia&alienimagen3 Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Irriterende at folk ikke eier folkeskikk og høflighet lengre.... Man skal ikke komme på besøk på en søndag før tolv,eller var det ringe før tolv.... Uansett: uanmelt besøk på søndag morran...ærsj...og fy... ;0)
Trulte76 Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Hvem er det som ringer på hos folk så tidlig på morgenen? uansett dag likssom. Uten det er avtalt på forhånd. Hadde noen ringt på klokka 06 med meg, så hadde jeg vel nesten blitt litt småredd og lurt på hva i alledager er det der..
hormonia&alienimagen3 Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Det var dèt det var,10 på hverdager og tolv på søndager. Det er en gammel regel,men den er veldig fin og kjøre etter. Og ja som hun over skriver; da bør det noe alvorlig om en må ringe på klokka 6 på en søndag...
Bunnies by night Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg ser på det som mangel av folkeskikk! Synes det har tatt helt av når det gjelder klokkeslett både når det gjelder telefoner og når det ringes på dører... i 2008 virker det som man skal måtte være tilgjengelig hele tiden, døgnet rundt - unødvendig spør du meg!
mai mammaen til to Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 hadde det ringt på kl 6 her så hadde jeg trodd det var politiet eller noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå