Gå til innhold

Teutonia Spirit S3 08 eller OTH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, nå er det på tide å bestemme seg for vogn, må ærlig talt innrømme at det er vanskelig i denne vognjungelen. Utg.pkt var at valget falt på OTH da den er lett, trehjuling, fin å se på, lett å manøvrere, enkel å slå sammen, og ikke minst fin å se på....men så har jeg kommet over Teutonia Spirit S3 08, og lurer på om denne er like bra? Noen som har meninger om disse to vognene, gode/dårlige erfaringer? Tips mottas m takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

teutonia spirit er ei nydelig vogn syns jeg, finere enn OTH.

Og setet er vendbart, sånn at du kan ha babyen mot deg når den skal over i sportsdelen. Jeg syns hvertfall det er best å se babyen når jeg triller når de er 5-6 mnd. og Vognen har regulerbart fotbrett ! To viktige ting OTH ikke har! Spirit er også lunere.

Hadde jeg hatt et barn på over året hadde jeg valgt OTH, under året Spirit S3.

Skrevet

Jeg har både OTH'en og s3 08-modellen, noe som skyldes at jeg ikke forsto viktigheten av å ha vendbar sittedel da jeg kjøpte vogn for første gang. OTH'n var perfekt til sønnen min var fem måneder, men da var bagen for liten så jeg kjøpte s3'en så han kunne sitte vendt mot meg. Minuset med s3'en slik jeg ser det er at ryggen er litt kort, noe vanskeligere å slå sammen en OTH'en og at den tar større plass sammenslått (de to sistnevnte irriterer pappa'n i huset såpass at han har bestemt seg for å mislike s3'en intenst). Skulle jeg valgt igjen ville jeg nok startet med s3'en jeg også og kjøpt OTH ved 18 måneders alder. Skal forøvrig selge vår s3 2008-modell (farge 3145) nå om du eller noen andre er interessert:-)

Skrevet

OTH slår Teutonia sønder og sammen når det gjelder trillekomfort.

LIker OTH best utseendemessig, synes at S3 er litt klumpete og det er liten plass i handlekurven.

MEN jeg ville nok heller ikke begynt å bruke OTH før barnet er ca 15-18 mnd.

Hva med å kjøpe en litt rimeligere vogn å bruke de første 15 mnd og så kjøpe OTH?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...