Mamman til Loffen ♥ Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Hei! Jeg har vært og hentet medisiner til å starte på første IVF-forsøk. Da jeg kom hjem oppdaget jeg imidlertid noe som fikk meg til å lure litt... På resepten min står det at jeg skal ha nesesprayen Synarela, men den jeg har fått heter bare Synarel uten noen a på slutten...? Er disse to det samme preparatet? Søren og at jeg ikke var oppmerksom nok til å se det der mens jeg var på apoteket... Jeg skulle gjerne hatt et svar på dette I DAG ettersom jeg skal starte med spray i morgen - og da forhåpentligvis den riktige!! Takk til alle som kanskje kan bidra til å oppklare min forvirring;o)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Hei ! Har aldri hørt om dette før,men tok turen inn på www.felleskatalogen.no og søkte på Synarel. Da kom synarela opp. ) Så det kan virke som om de 2 preparatene er det samme. Forøvrig underlig om de skulle gitt deg feil medisin på apoteket også da.Kan forstå at de kan bomme på antall,men ikke på merke liksom... Lykke til )
Mamman til Loffen ♥ Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2008 Takk for svar! Ja jeg synes også det hadde vært pussig om jeg fikk feil på apoteket.. Det virker dessuten meningsløst at to ulike nesesprayer skal hete nesten det samme uten å være det samme. Men er jo så bekymret for at noe skal være feil vettu;o) Får heller ringe apoteket og høre så jeg slipper å bekymre meg.
Egen-liten Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Farmasøyten på apoteket hvor jeg hentet medisinen, var veldig flink til å informere om at det er akkurat det samme. Jeg fikk en av hvert. Begge inneholder samme dose nafarelin, som er det medikamentet som skal til for nedregulering. Det står likt i begge pakningsvedleggene.
Mamman til Loffen ♥ Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2008 Supert, takk for svar. Da slår jeg meg til ro med det:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå