Lilje74 Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Småmynter og lommerusk har i over ett år med iver blitt puttet samvittighetsfullt på sparebøssen til vår lille toåring... Den begynner å bli full... Vi har en konto til henne hos DNBnor. Jeg husker pappa tok med meg i banken da jeg var liten for å tømme sparebøssen... Der var det en stor tellemaskin hvor man kunne se alle myntene renne gjennom et glassrør... Vet noen om DNBnor har en filial i Oslo med en slik tellemaskin? Tenker det vil være artig for henne å se... eller er det helt gammeldags? (Tenker det er bra å oppmuntre til sparing tildig ;-) Håper noen kan hjelpe!
Medium fikk guttebass Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Trodde alle banker hadde sånne tellemaskiner jeg? Vi tømmer sparbøssene til gutta et par ganger i året og det er veldig gøy for dem å helle pengene i tellemaskina. ;o)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Tellemaskin finnes fortsatt, vi har vært i banken og hørt de rase...stas!!! Nå har jeg Nordea, men regner med DNBnor har det også.
Lilje74 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2008 Takk for svar... Da er det vel en stor sjanse for å finne en slik tellemaskin. Jeg får ta meg en tur innom å spørre... Tenkte at mange av filialene er så små... og at de derfor ikke har så fancy maskiner ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå