Anne-B. Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Fronten på nederste skuff faller ofte av. De "skruelåsene" som man setter inn i siden på skuffen og skrur rundt hodet på skruen, skrur seg opp igjen. Lurte på om det er flere som har opplevd det? Vi har ikke gidda å kontakte Ikea enda, men tror vi må gjøre det. IRriterende å skru den på hele tida, det skjer en gang i uka.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 vi har 4 stk Malm kommoder, og har aldri opplevd det som du beskriver. Mest sannsynlig en produksjonsfeil på din kommode da.
Anne-B. Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2008 Hvilke størrelser er det på dem? Vi har den største.
Joikaboll@ Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Vi har 6 malm kommoder og opplever det samme som deg på den ene. Men jeg sparker den på plass igjen og da sitter den noen dager til ;-)
IgglePiggle Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Vi har to malm kommoder og har heller aldri hatt problemer m de.. Nattbord har vi i tillegg som vi heller ikke har hatt problemer med. Kanskje det er som Lykke sier..
Mrs. Bouquet Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Vi har også en god samling med disse kommodene og har ikke hatt noe problemer med dem i det hele tatt. Fantastisk kvalitet i forhold til pris på de kommodene. Så syns nesten synd på de som ikke liker dem av utseende og derfor ikke vil ha. Hva med å skaffe nye slike "låsemuttere" og se om det hjelper.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 vi har de største, med 4 store skuffer og 2 små.
Anne-B. Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2008 Ja, jeg setter den på plass og skrur til med neglene, hvilket fører til ødelagte negler og enda mer frustrasjon.
Leirha Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 *rekker opp hånden* Har hatt malm i mange år, og mye problemer med dem. Har de enda, de holder, men ikke bra. Bunden detter ut/ned, så vi har brukt spiker til å holde de oppe. Fronten (skiffene) faller av. Hele komoden er blitt vinglette, virker som om den skla falle fra hverandre når som helst. Og, det immelomm hyllene detter også av.
Anne-B. Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. oktober 2008 Vi gjorde det, skjønner du, fordi vi forla posen med resten av skruer og diverse i, og vi har ikke klart å finne den enda. Søkk vekk. Så vi måtte dra og få nye muttere, fordi vi mangla tre. Så da må det være kommoden det er feil med. Gaah, den er så svær og tung, blir mye jobb om vi skal levere den og evt få en ny. Sukk. Syns det er fine, da. Har nattbord og.
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #11 Skrevet 4. oktober 2008 Vi har to sånne, har ikke opplevd det du skriver nei
Libido- Skrevet 4. oktober 2008 #12 Skrevet 4. oktober 2008 vi har 5 + to nattbord. Aldri opplevd det. Kun at bunnene har falt ut men det er fordi vi har de stappet med bøker, kakefat og dvder. Vi har forsterket de, så nu er de optimale =)
trillemamma Skrevet 4. oktober 2008 #13 Skrevet 4. oktober 2008 Dere kan jo lime skruene, da bør de vel sitte ganske bra.
Leirha Skrevet 5. oktober 2008 #14 Skrevet 5. oktober 2008 Men det må sis at mine elskelige malm komoder har vært med meg gjennom 6 år nå og 5 flyttinger Så kanskje har det faktisk litt med saken å gjøre. Men skal kjøpe nye nå, syns de er gode og tar seg ok ut.
Banshee Skrevet 5. oktober 2008 #15 Skrevet 5. oktober 2008 Vi har en og skal ha en til (ikke noen problemer med vår) og naboen har et par stk vet jeg også (et vennepar av oss) og de har heller ikke problemer med sine. )
mandapus Skrevet 5. oktober 2008 #16 Skrevet 5. oktober 2008 Hei! Du trenger ikke ta med deg hele kommoden og bytte den, bare ta med fronten/skuffen/skruene/de delene som er ødelagte, og så fixer de det på varehuset! Du må aldri skrue/lime/spikre/borre i ting fra ikea, for da mister du returretten og får ikke bytta hele greia om det skulle bli nødvendig Hilsen bytte&retur-arbeider på ikea
Michka Skrevet 5. oktober 2008 #17 Skrevet 5. oktober 2008 Har både kommoder og nattbord i Malm serien og har aldri hatt problemer med de, hadde ringt til kundeservice jeg. Har hatt noen reklamasjoner hos Ikea før, og de er alltid like hjelpsomme!
Mockanin Skrevet 5. oktober 2008 #18 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har den store malm kommoden med 4 store og to små skuffer. Ser den ikke blir solgt lengre nå. Fant den i alle fall ikke på nettsiden til Ikea. Problemet vi har med den er at bunnene på de store skuffene faller ut. Det er nok fordi den har vært stappet full av klær. Så det var en her som svarte at dem hadde forsterket bunnen på skuffene og da lurer jeg på hvordan dem har gjort det. Her er vi lite "handyman" og trenger råd....
*Maggi* Skrevet 5. oktober 2008 #19 Skrevet 5. oktober 2008 Vi har to Malm-kommoder og har ikke hatt problemer med noen av dem. Hvis du skrur til med neglene vil jeg vel hevde at det ikke er så rart at de skrur seg opp igjen, får vel ikke dratt til skikkelig da? Til deg som mener de har sluttet å selge de store med 4 store og 2 små skuffer; det er ikke riktig, den ligger på nettsidene til Ikea den.
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #20 Skrevet 6. oktober 2008 Vi har de to største modellene og to nattbord og har heldigvis aldri hatt noe problemer med dem.
Anne-B. Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #21 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg skrur igjen med neglene, fordi jeg ikke gidder å gå og pakke ut skrujern, fordi skruene skrur seg opp igjen etter en liten stund, uansett hvor hardt vi fester dem. Derfor.
It's all about me Skrevet 6. oktober 2008 #22 Skrevet 6. oktober 2008 Det eneste problemet jeg har hatt med Malm er at det ikke tåler at det står et stereoanlegg oppå. Da sank plata sammen på midten gitt (
Hikken Skrevet 6. oktober 2008 #23 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har opplevd det med min med tre skuffer! Den nederste fronten detter av sånn innimellom.. Fryktelig irriterende..
Mersa og gutta <3 Skrevet 6. oktober 2008 #24 Skrevet 6. oktober 2008 Vi har tenkt å kjøpe denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80053933 for å bruke den som tvbenk i stuen, men har et ganske tungt tv som da etter planen skal stå oppå...Tror du det var feil med den kommoden dere hadde, eller er toppen så svak? Ble usikker nå, må kanskje høre med de på ikea....
ny på vei? Skrevet 6. oktober 2008 #25 Skrevet 6. oktober 2008 vet ikke om vi har akkurat malm, men hvertfall s faller vår nederste skuff av hele tiden den også, eller fronten da. utrolig irriterende, og jeg skvetter hver gang! tenkte kanskje jeg skal bruke superlim jeg, og fikse det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå