Propellmamma til 2 Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Har brukt skinntøfler til nå, men kan kanskje bli kaldt om vinteren? Hva bruker dere? Tenkte på å kjøpe sånne ulltøfler med såle, men blir ikke det litt som å gå med sko hele dagen da?
kulemagen Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Vi bruker filttøfler med såle, de er kjempegode nå som han nettopp har lært å gå. Men har også Ulvang ullsokker med antiskli liggende i barnehagen, så han bruker begge deler. De er tykke og varme.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Her er det ganske varmt i barnehagen så vi bruker crocs.... Verdens minste forøvrig :-)
tralletonetroll Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Skinntøflene blir liggende igjen hjemme. Jeg har kjøpt ulltøfler som han har i barnehagen (superfit). Og det blir vel kanskje som å gå med sko hele dagen, men... Han er veldig flink til å ta de av seg :-D!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 kor har du funnet slike? eg har leitet men finner ikke, men blir de varm om hun har på tynneullsokker i de?
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har kjøpt vanlige tøffler til storesøster. De er litt stive, det er for å få henne til å slutte å gå rundt på tærne.
tralletonetroll Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Er det meg du mener? Og Superfit-tøflene? I såfall kjøpte jeg dem på Ringebu da jeg var der i sommer. Husker ikke butikken eller om det var en kjedebutikk, dessverre. Mulig det var en Coop-butikk? Jeg har ikke lagt merke til at han blir veldig varm i de. Men jeg har ikke tatt frem ullsokker og ullstrømpebukser ennå, så det er vel for tidlig å si. Han virker veldig fornøyd i hvertfall.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 ja det var deg eg mente.. oki.. har leitet etter det men finner ikke.. kansje eg skal ta å se på coop.. fant ikke på nett heller:S men uansett takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå