Gå til innhold

9 mndr kontroll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Andrea var 9450 g og 73,5 cm:) De sjekka ikke hodeomkretsen denne gangen her da det ikke var kontroll. Men hvilke størrelse bruker dere i klær?? For 2 uker siden bynte vi akkurat med 68! Det er jo bare 4/6 måneder. Hehe.. Men de er til og med for store!

ooi..! 80 er jo 1-1,5 år det! Det var no veldig stor størrelse å bruke i klær på en baby på 9måneder! hehe:) men nei.. jeg skreiv ikke feil. Hun begynte for 2 uker siden med størrelse 68! Og det passer mer en fint, bodyer fra cubus i størrelse 68 er alt for store for henne. Mens fra h&m passer det bra og har litt og gå på enda:) Det er veldig rart med tanke på måla hennes, men det er faktisk den størrelsen hun bruker. Inntil 1 uke siden brukte hun faktisk str.62 i bukser.

Annonse

Ja, jeg skjønner heller ikke hvordan du kan bruke str. 68 når hun er så lang. Jeg målte min pode igår. var ikke noe kontroll på 9 mnd. Han er nå 8440 gram og 77 cm lang. Her bruker vi mest 80 også, men de er ofte litt for vide for han siden han er så slank så da går det litt i 74 også.

Poden vår er nå blitt 8740 gram og 72 cm lang og han bruker også 68 i klær enda! Vi begynner vel snart med 74 men primært 68. Men vår gutt er kanskje litt lang i hodet og litt kortere i beina og magen. Hvordan er det med din jente Monica? Tror det er mange som også bytter ut klærna så snart de passer perfekt i stedet for å bruke de til de er for små!såbildene til deg Monica og det ser no ut som 68 passer mer enn nok, så da er det bare og bruke det så lenge det passer. Men pass på at det ikke blir for stramt med bleia, da er det på tide og gå en størrelse opp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...