Gå til innhold

Spiser dere på McDonalds?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å unngå for mye jalla mat i dette svangerskapet, men ei venninne vil gjerne ha med meg og barna en tur på mcdonalds imorgen. Noen sunne alternativer der eller spiser dere mac mat i ny og ne dere og? Frister jo selvsagt, hehe!

Gjest Mammamoms
Skrevet

Jeg var litt lei Mac-burgere før sv.skapet, men etter jeg ble gravid har jeg fått fullstendig avsmak!! Hadde dårlig matlyst på det meste i 1.trimester, og nå har jeg fin matlyst, men akkurat de burgerene fra McDonald har jeg bare ikke lyst på i det hele tatt. Når mannen min spiser prøver han å tilby meg en bit innimellom, men jeg vil ikke ha! Jeg spiser bare pommes fritsen til hans meny ;-) Men det er ikke ofte vi er der da.

Skrevet

spiser mye sunn mat, men en burger i ny og ned går ned d og :-)

Skrevet

En gang i blant skader jo ikke, om du ellers har et sunt kosthold :)

Gjest Mammamoms
Skrevet

Nei, det er jo ikke farlig å ta en sånn burger av og til, men for meg har lysten forsvunnet fullstendig! Blir rart å oppleve hvordan blir seg selv igjen etter fødslen!

Skrevet

Når vi spiser på McDonalds får ungen alltid juice isteden for brus til menyen, selv drikker jeg Bon aqua isteden for brus, og bytter ut pommes fritten med sånne små gulerøtter. Spiser oftest kyllingburger eller en av salatene (uten dressing), ikke hamburger. Man kan fint velge litt sunnere der enn en standardmeny :)

Skrevet

Hvis man først skal spise på mcdonalds så må man nesten ha en Qp med stor pommfri, is i kjeks(til pomfrien seff!) og COLA=)

og så ketchup med masse pepper oppi=)

Kan aldri skade å spise usundt engang iblandt...

Skrevet

men i løpet av sv.skapet har jeg vært på mcdonlads 2 eller 3 ganger..på driven.. har blitt uggen rett og slett hver gang.. d ble jeg ikke før jeg ble gravid... sunn baby i magen som vet hva hu ikke vil ha ass:P

Skrevet

Når jeg spiser på McDonalds (faktisk blitt et par ganger de to siste ukene etter at de fikk inn det beste jeg vet) så spiser jeg følgende:

6pk nuggets med bbq sause (spiser 1/5 av den bare)

chips

appelsinjuice

2pk chilli cheese balls dvs 6 stk (som er det beste jeg vet akkurat nå)

Jeg synes ikke det er så inmari usunt med unntak av chilli cheese balls da.. hehe.. og noe godt må jo jeg også kunne spise.. hehe

Skrevet

Kjære deg!

Klart det ikke skader å spise på mcDonalds en gang iblant! Klart det ikke er bra om man BARE spiser sånn mat, men det er det jo tydelig at du ikke gjør. Kos deg med en burger du!

Skrevet

Jeg spiser ikke på McDonalds - heller ikke på BurgerKing. Jeg er ikke helsefrik, og skriver under på de andres inlegg her om at "en gang i blant skader ikke". Det er heller prinsipielt - MøkkDonalds har litt for dårlig bedriftsmoral til at jeg gidder å støtte de, og maten er jo ikke særlig spiselig heller. Nei, gi meg en skikkelig SESAMburger i Trondheim!

Skrevet

vi har ikke mcdonal her oppe. :( men har vært noen turer hos pappan min sør på og da ar jeg spist det. kanskje like greit for i dette svangerskapet hadde jeg nok bod der hvis vi hadde mcdonal.

jeg spiser stor dobbel bigmc meny(jeg spiser en bigmc der også tar jeg med den andre hjem. enda badre å varme den i microen) med cola, masse pepper i ketckupen jeg også. det er så godt. :D gelder meg allerede tilå dra på mcdonals når jeg skal ned til pappa igjen . :)

Skrevet

Joda 1 uke på overtid, så jeg har spist litt junkfood med god samvittighet :-)

Skrevet

Har nettopp sendt samboer ut for å kjøpe en mcfeast meny til meg. Det er lov innimellom så lenge kostholdet ellers er bra!

Skrevet

Skal ha mat derfra i kveld jeg ;) orker ikke lage middag i dag..

Så lenge man har et sunt og variert kosthold i hverdagen så gjør det ingenting å spise litt "shit" nå og da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...