Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skulle jeg altså nedover til Danmark for 2.gang. Våknet i dag tidlig og følte meg skikkelig skral (var helt fin i går kveld). Måtte ta en kjapp vurdering kl. 06.00 i dag tidlig om jeg skulle reise, men siden de (svin)dyre billettene var betalt, ble det til at jeg dro med håp om bedring utover dagen. Dessverre gikk det ikke sånn. Formen ble bare dårligere og dårligere. Men når jeg først var hos Stork, følte jeg at jeg måtte gjennomføre det. Jordmoren mente det var greit så lenge jeg hadde under 38 i feber (noe jeg mente jeg hadde da). På hjemturen ble jeg bare verre og da jeg kom hjem hadde jeg 38,5. Er nå dårligere enn jeg har vært på mange år. Og hvorfor akkurat i dag?!??

Nå ble jeg skikkelig deppa etter at dette forsøket gikk ad undas. Det går jo ikke ann å bli gravid når man er syk!! Tror ikke jeg gidder å teste en gang om et par uker - hvis mensen skulle utebli formoder jeg bare at det er overgangsalderen som har kommet...

Hehe....jeg ser jo at jeg høres ut som verdens mest negative person nå, men det var sånn nedtur å bli syk akkurat i dag. Det hjelper heller ikke på humøret å ha masse feber, vondt i kroppen og hodet og tett i nesa....snufs.

Jeg får vel trøste meg med at neste runde neppe kan bli verre! Men det er veldig surt siden jeg hadde på følelsen at egget denne måneden var spesielt bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så dumt at du skulle bli syk akkurat nå da :-(

Kryp langt under dyna, og ta godt vare på deg selv!

Og selvsagt er det lov å synes synd på seg selv når en er syk :-)

God bedring!!!

Skrevet

Hei Pollyanna67, ta paracet for å dempe feberen. Kanskje det er håp likevel :-)

Gobedring!!!

Skrevet

Så kjedelig at formen var å dårlig på veien ned..

MEN, du kan fint bli gravid selv om du er syk!! Faktisk har jeg lest og hørt at man blir lettere gravid når imunforsvaret er svekket. Og feber er mest farlig under modningen av egg, og de er jo ferdig modnet :)

Slapp av og ta godt vare på deg selv de neste ukene :)

Skrevet

Tror ikke min kropp vet at den ikke kan bli gravid når den er syk, for jeg ble gravid med over 39 i feber :o)

Skrevet

Ååå...skjønner veldig godt at dette var fortvilende! Så uflaks liksom. Men jeg støtter meg til dem som mener du har finfine sjanser for å lykkes denne syklusen likevel :) :) Håper du blir fort frisk!

Skrevet

Takk for oppmuntringer! Føler meg MYE bedre i kveld etter å ha sovet og hvilt i et døgn. Feberen er nok på vei ned. En 12-timers dagstur til København er slitsomt nok når man er frisk, men med feber var det virkelig ille. Holdt på å svime av på Kastrup på veien hjem og følte meg helt knekt.

Men nå er jeg ved bedre mot, mye takket være deres oppmuntringer og innspill om at det faktisk går ann å bli gravid når man er syk. Så det blir nok til at jeg svir av en test likevel når IKM nærmer seg...:-)

Skrevet

Du skal se om to uker at det var verd det!

Jeg har heller aldri hørt at du ikke kan bli gravid når du har feber.

Det motsatte er jo bevist over her.

Så slapp av nå, tenk positivt, legg deg under dyna og bli frisk!

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...