LiLu:) Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 En litt stille søt gutt:) Liker navnet veldig godt, bare synd at jeg assosierer det med det britiske kongehuset
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Da tenker jeg på sønnen min.:)Og han er stor og tøff.
LilleMy med nr3 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2008 vi får nok en mørk gutt da pappa'n er veldig mørk, så må nesten være litt barskt :-) var litt redd for at William var litt feminit...
Anita&lillemann Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 tenker liten og solid! Og det aller første som slo meg var skøyer!
Tieran Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Tenker at det er et navn jeg liker og at det passer uansett hva slags type personlighet barnet har ;o)
sonne Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg synes det er barnet som gjør navnet, ikke omvendt.
Vannmann35 Skrevet 5. oktober 2008 #10 Skrevet 5. oktober 2008 Tenker på: 1. Prins William - og han kjenner du jo utseende på antar jeg... 2. Sønnen til noen venner - han er blond, og blir nok tettbygd, som sin far. 3. En bekjent, han er blond og litt spinkel. William er ellers et ok navn, men ikke noe jeg selv hadde valgt, uten at jeg kan si hvorfor.
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #11 Skrevet 5. oktober 2008 Tenker en jordnær, snill og koselig gutt med skikkelige foreldre! ET KJEMPE NYDELIG NAVN!:)
LilleMy med nr3 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 5. oktober 2008 takk for fine svar! synes dette med guttenavn er vanskelig, finner egentlig ingen som jeg får sånn "go-følelse" for som jeg fikk med jentenes. men pappa'n er veldig for William
Zikosu og William Skrevet 5. oktober 2008 #13 Skrevet 5. oktober 2008 som du kanskje ser på nicket mitt,så liker jeg det navnet veldig godt... grunnen til at jeg kom på det var at jeg så en dokumentar om historien bak Braveheart og hovedrollen der heter jo William Wallace og er ganske så tøff spør du meg.... jeg syns det er et solid navn som også kan brukes utenfor grensene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå