Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg mener å huske at jeg en gang leste om en dame i Sverige som lagde vindtrekk til blant annet OTH (i og med at OTH ikke lager noe slikt selv). Er det noen som tilfeldigvis har kjennskap til denne damen i Sverige eller evt andre steder man kan finne vindtrekk som passer til OTH'en? Med vindtrekk mener jeg et trekk av litt tykt stoff som dekker bein og mage, et slags skall om du vil. Noe slikt som dette: http://www.teutonia.de/index.php?id=713
LegallyBlond Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Er ikke mye til hjelp da, men det finnes en som lager slike trekk ja. HUn har en nettside som man kan bestille fra, og jeg tror også at det er noen norske nettbutikker som selger dem. Men jeg klarer bare ikke å komme på hva trekkene (eller nettsiden) heter....Var inne på siden for ikke så mange mnd siden, så den eksistere iallefall ennå! Kansje prøve å google litt?? Så selv om jeg ikke var så mye til hjelp så har jeg iallefall dyttet tråden litt, håper noen andre vet!
oro1 Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 å, dette lurer jeg på også, så da dytter jeg litt også ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Det vet jeg!! Det heter www.babyattitude.se. Jeg er veldig glad i mitt trekk. Hun lager det av fallskjermstoff og forer det med tynn fleece. Det kommer i en liten pose som passer perfekt i den lille lommen av netting bak handlekurven. Trekket er vanntett og vindtett. Kjempegreit å alltid ha det med hvis en blir overrasket av en regnbye eller det blåser opp. Stormtrekket er jo litt stort å dra på synes jeg bare sånn i tilfelle det skulle bli regn. Hun sender som gave som det ble ingen toll heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå