Gå til innhold

Pappa'n er favoritten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som opplever at det er mest stas med pappaen?

Sønnen min er 13 mnd og eeeelsker pappaen sin. Det er jo selvfølgelig veldig hyggelig, men jeg føler meg litt utenfor siden de to har det så moro sammen. Han lyser opp hver gang han ser pappaen sin og vil aller helst sitte på hans fang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vært sånn i perioder, særlig da jeg var hjemme og pappan jobbet - da var det som om jeg var glemt når pappan kom hjem! Hos oss har det gått litt frem og tilbake hvem som er mest stas... og det er litt sårt når man plutselig blir glemt! Eller, det føles sånn,, men vet jo han elsker mamman sin da!

Skrevet

Her har alltid lille frøken storkost seg med pappaen sin. Hun lyser opp når han kommer og skal stadig vekk ha med seg han på tur i huset også videre. Å jeg synes det er så koselig å se.

Jeg får jo mitt jeg også av både kosing, leking siden jeg er mest hjemme med henne.

Men skulle hun valgt hvem hun skulle bli med hadde det nok blitt han. Men aller helst begge.

Skrevet

Det er sånn her også. Jeg føler meg veldig uten for av og til. Men så jobber pappaen skift og da er det bare meg og mini....de dagene han er i barnehage og pappa har kveldsskift så ser dem ikke hverandre.....

Men jeg synes det er bra at de to har det fint sammen og finner på ting.

Vi prioriterer mini, med samvær og oppfølging og prøver begge å stille til foreldresamtale i bhg osv... Dette er ingen kritikk til andre, - han var bare så etterlengtet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...