Tante Bassa Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Titta på profilen din, og så bildet av din lillegutt. Er det samme gutt som er med i Blendas konkurranse om Norges blideste sjarmtroll? I såfall har jeg stemt på han. En helskjønn gutt :-)
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Hei, nei det er nok ikke min lille skatt altså, men kikket på videoen og den kunne jo ligne med stolen og alt. :-) Men tror uansett lillegutt også kunne vært med da han virkelig er den blideste ungen meg og mine nærmeste noengang har sett. Han smiler hele dagen og til alle han ser. ingen skepsis til andre ennå hvertfall (7 mnd)
Tante Bassa Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg syns de lignet jeg... Så deilig med en blid og fornøyd gutt. Hverdagen blir litt lettere når barna er fornøyde ;-)
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Absolutt, han smilte første gang når han var nesten 4 uker og har smilt siden. :-) Er forberedt på at han kan bli en grinerunge snart også..hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå