Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Vi skal gifte oss i oslo sept 09, så jeg er litt tidlig ute med planleggingen. Men skitt au... Det jeg kom til å tenke på nå var om vi skal ha DJ eller levende musikk. Vet bare at musikken er veldig avgjørende for om det blir en bra fest eller ikke, så det har vi tenkt å bruke litt tid på å få til. Vi er veldig glad i å danse, og 80 talls musikk samt gode slagere fra 90 tallet er vi veldig opptatt av å bruke. Er det noen som har forslag til gode DJ'er eller levende musikk? Noen som har brukt noen i bryllup, fester etc eller som har noen venner som kan tenke seg en liten bi inntekt. Har ikke så stort budsjett, så vi kan ikke tenke alt for stort. Takknemmelig for svar!
mamma&urokråka Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg tror at hvis dere skal ha et band til å spille må dere regne med å bruke 20-25 000 på det. Det er jo en jobb for de i bandet og alle vil jo ha igjen litt etter de har brukt penger på å reise, mat, skatt osv.. Så er kanskje billigere med DJ. MEN vet om to veldig bra band, som jeg har hørt spille. Det ene hørte jeg i bryllup og det andre har jeg hørt andre steder, men vet om noen som har brukt dem i bryllup. Tante Gørilds hobbyorkester: www.tantegorilds.com Flashback: www.flashback.as
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå