Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg syntes det er veldig fint, men tror jeg har sett meg blind på navn nå. Er opptatt av at navnet ikke skal være super poppis, og at det ikke skal høres ut som om jeg har forsøkt å finne det mest spesielle navnet i verden heller. Er ikke glad i duppedittete navn. Har alltid vært glad i Anna og syntes Annabelle var så fint (ikke utale e på slutten). Må klinge litt på engelsk pga engelsktalende far
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Annabelle er litt hore.navn. Anna er sterkt og vakkert!
Anonymor Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Minner meg om en god rødvin. annabelle er et pent , og mystisk navn:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 En god rødvin:) Det høres jo fint ut da!
prebs Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg liker det ikke, men synes absolutt ikke det er "horenavn". Anna er imidlertid nydelig! Tror det er den belle-delen jeg synes er litt barnslig.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Ja, det er den belle delen jeg også er litt usikker på Men jeg syntes det var så søtt da jeg hørte det!
Dublin Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Synes i utgangspunktet det er litt dukkete på norsk. Men synes faktisk det forandrer saken noe at far er engelsktalende. Anna er veldig fint synes jeg, spesielt på engelsk
birrisj05.02.09 Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg likte Annabelle Det var nydelig! Og annerledes! Anna er så altfor vanlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå